Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie pompy ciepła z instalacją fotowoltaiczną w budynku Urzędu Gminy pod adresem Raciechowice 277” realizowanego w ramach zadania pn: „Zmiana systemów grzewczych w obiektach gminnych z olejowego na gazowe lub pompy ciepła”.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 32-415 Raciechowice, -
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3725201, , fax. 012 3725200
  • Data zamieszczenia: 2020-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    - 277
    32-415 Raciechowice, woj. małopolskie
    tel. 012 3725201, , fax. 012 3725200
    REGON: 000545596
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raciechowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie pompy ciepła z instalacją fotowoltaiczną w budynku Urzędu Gminy pod adresem Raciechowice 277” realizowanego w ramach zadania pn: „Zmiana systemów grzewczych w obiektach gminnych z olejowego na gazowe lub pompy ciepła”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Dostawa, montaż i uruchomienie pompy ciepła z instalacją fotowoltaiczną w budynku Urzędu Gminy pod adresem Raciechowice 277” realizowanego w ramach zadania pn.: „Zmiana systemów grzewczych w obiektach gminnych z olejowego na gazowe lub pompy ciepła”. Relizacja zadania inwestycyjnego polegać będzie na modernizacji istniejącej kotłowni olejowej w budynku administracyjnym pod adresem Raciechowice 277 polegającą na instalacji pomp ciepła typu monoblok powietrze-woda jako główne źródło centralnego ogrzewania z zastrzeżeniem pozostawienia kotłów olejowych jako źródło rezerwowe wykorzystywane w przypadku wystąpienia temperatur poniżej -5oC wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej podłączonej do sieci wykorzystywanej głownie w celu zabezpieczenia ilości zużywanej energii przez pompę ciepła. I. Pompa ciepła Modernizacja powinna zawierać: 1. Dostawę, montaż i uruchomienie pompy ciepła. 2. Wykonanie fundamentu pod urządzenia wraz z odprowadzeniem kondensatu. 3. Montaż zbiornika buforowego i rurociągów łączących pompę ciepła ze zbiornikiem buforowym i istniejącą instalacją grzewczą. 4. Dostawę, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej (PV). 5. Podłączenie instalacji PV do sieci elektroenergetycznej. Wymagania konieczne dla urządzeń: 1. Użyte do realizacji zamówienia urządzenia, elementy i materiały instalacji muszą być fabrycznie nowe. 2. Dla pompy ciepła sezonowa efektywność energetyczna ogrzewania pomieszczeń, poziom mocy akustycznej nie są niższe niż podane wartości w załączniku II Rozporządzenia Komisji (UE) NR 813/2013 z dnia 2 sierpnia 2013 r. 3. Informacja o pompie ciepła zgodna z punktem 5 Załącznika II Rozporządzenia Komisji (UE) NR 813/2013 z dnia 2 sierpnia 2013 r. musi być dostarczona z ofertą w języku polskim. W przypadku posiadania dokumentu w innym języku akceptowane jest tłumaczenie łącznie z oryginałem. 4. Klasa energetyczna pompy ciepła nie niższa niż A+ 5. Graniczna temperatura pracy dla pompy powietrze-woda minimum -20oC 6. Temperatura graniczna pracy wody grzewczej 45oC przy temperaturze granicznej -20oC 7. Minimalna moc grzewcza dla warunków A-5W50 dla pompy w budynku pod adresem Raciechowice 277 to 34kW COP 2,45. Pompa musi zapewnić pełne pokrycie przy temperaturze -5oC Instalacja fotowoltaiczna 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie instalacji fotowoltaicznej, o jednostkowej mocy nie mniejszej niż 18 kWp i nie większej niż możliwości montażowe na dachu budynku poddanego modernizacji pod adresem Raciechowice 277. Instalacja fotowoltaiczna jest niezbędna do zasilania w energię elektryczną pompy ciepła. 2. Instalacja fotowoltaiczna musi składać się z modułów fotowoltaicznych o mocy nie mniejszej niż 310 Wp. 3. Moduły fotowoltaiczne muszą zostać podłączone do trójfazowego falownika beztransformatorowego za pomocą kabli solarnych. 4. Falownik za pomocą kabla lub przewodu zostanie podłączony do rozdzielni głównej lub wewnętrznego obwodu budynku, którego parametry techniczne pozwolą na przyłączenie danej mocy. 5. Energia wyprodukowana przez instalację PV będzie zużywana w szczególności na zasilanie pompy ciepła i potrzeby własne budynku, a nadwyżki oddawane będą do sieci w systemie opustów. 6. Instalacja fotowoltaiczna musi posiadać możliwość podłączenia do systemu monitoringu, umożliwiającego monitorowanie jej pracy z wykorzystaniem komputera lub urządzenia mobilnego. Zakres zamówienia W ramach zamówienia do obowiązków wykonawcy należy: 1. Dokonanie wizji lokalnej obiektu, 2. Przygotowanie dokumentacji wykonawczej i przedstawienie jej Zamawiającemu do akceptacji wraz z niezbędnymi uzgodnienia w tym uzgodnienie przeciwpożarowe, 3. Dostawa i montaż nowych urządzeń i komponentów składających się na kompletną instalację fotowoltaiczną, 4. Przyłączenie instalacji fotowoltaicznej do sieci elektrycznej wewnętrznej obiektu i jej uruchomienie, 5. Wykonanie pomiarów instalacji, 6. Przeprowadzenie instruktażu dla użytkowników obiektu w zakresie obsługi instalacji oraz postępowania w sytuacjach awaryjnych, 7. Sporządzenie i przekazanie właścicielowi obiektu kompleksowej dokumentacji powykonawczej, zawierającej m.in. projekt instalacji, instrukcji obsługi, karty katalogowej urządzeń, raporty z testów i pomiarów końcowych instalacji, nastawy zabezpieczeń falownika. 8. Przygotowanie wniosku do Zakładu Energetycznego w celu włączenia instalacji fotowoltaicznej do sieci energetycznej. 10. Serwisowanie bezpłatne instalacji w okresie wskazanym w dokumentacji przetargowej. Falowniki fotowoltaiczne (inwertery). Moduły fotowoltaiczne zostaną podłączone do falownika beztransformatorowego za pomocą kabli solarnych podwójnie izolowanych. Falownik zostanie podłączony do instalacji wewnętrznej budynku. Do zmiany prądu stałego na przemienny należy zastosować falownik trójfazowy beztransformatorowy. Roboty budowlane i instalacyjne stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z: a) zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i Umową; b) opisem przedmiotu zamówienia; c) zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami i standardami; d) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych e) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej , przy czym w razie sprzeczności pomiędzy tymi źródłami, pierwszeństwo stosowania mają aktualne przepisy prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieś wadium w wysokości 6 000,00 zł, słownie : sześć tysięcy złotych 00/100 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych poniżej: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r poz. 359 i 2260 oraz z 2017 poz. 1089) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Nr konta 68 8602 0000 0000 0000 2440 0006 z dopiskiem nazwy zadania inwestycyjnego: „Dostawa, montaż i uruchomienie pompy ciepła z instalacja fotowoltaiczną w budynku Urzędu Gminy pod adresem Raciechowice 277” realizowanego w ramach zadania pn.: „Zmiana systemów grzewczych w obiektach gminnych z olejowego na gazowe lub pompy ciepła” 4. Zaleca się dołączenie do ofert dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu, 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem składania ofert, 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancja nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: od dnia ……………- do dnia ……………………… d) zobowiązania gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art.46 ust.4a oraz ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich, 8. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z oferta oryginału dokumentu wadialnego ( gwarancji lub poręczenia), 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania oferta, począwszy od dnia w którym upływa termin składania ofert, 10. Zwrot wadium; ponowne wniesienie wadium; zatrzymanie wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp, Uwaga: W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w pozycji zobowiązanego (Wykonawcy) wskazać wszystkich Wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie lub lidera konsorcjum jako działającego w imieniu wszystkich Wykonawców działających w konsorcjum.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia, w którym składa deklarację o spełnieniu warunków udziału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach