Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie: podejściowego sektorowego światła nawigacyjnego oraz światła nawigacyjnego dalekiego zasięgu

Gmina Miasto Darłowo ogłasza przetarg

  • Adres: 76-150 Darłowo, Plac Tadeusza Kościuszki 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3142223 do 26 , fax. 94 3142333
  • Data zamieszczenia: 2014-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Darłowo
    Plac Tadeusza Kościuszki 9 9
    76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3142223 do 26, fax. 94 3142333
    REGON: 33092093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.darlowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie: podejściowego sektorowego światła nawigacyjnego oraz światła nawigacyjnego dalekiego zasięgu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, montaż oraz uruchomienie podejściowego, sektorowego światła nawigacyjnego oraz światła nawigacyjnego dalekiego zasięgu. Podejściowe, sektorowe światło nawigacyjne powinno spełniać następujące wymagania: Lokalizacja: latarnia morska, pomieszczenie laterny w miejscu światła nawigacyjnego dalekiego zasięgu. Parametry nawigacyjne światła: zasięg nominalny świecenia - do 5 Mm, kolory świecenia poszczególnych sektorów: czerwony, biały, zielony, sektory świecenia dla poszczególnych kolorów: zielony: 10? biały: 5?,czerwony: 10?, wysokość światła: 19,7 n.p.m. (jednakowa dla wszystkich sektorów),e) charakterystyka świecenia: Oc G4 (3+1), FW, Oc R4 (3+1),f) kąt dywergencji pionowej lampy powinien wynosić: +-2o przy 80% wartości szczytowego natężenia światła dla koloru białego, +- 4o przy 80% wartości szczytowego natężenia światła dla koloru zielonego i czerwonego.Typ lampy nawigacyjnej: źródło światła: diody LED, jednorodna obudowa aluminiowa, przystosowana do całorocznej pracy w warunkach morskich (w obszarze odpowiedzialności terytorialnej Urzędu Morskiego w Słupsku), soczewka wykonana z akrylu, szkła, lampa wyposażona w błyskacz zawierający co najmniej 246 charakterystyk świecenia (zgodnych z IALA) z możliwością ustawienia przez użytkownika bez potrzeby użycia dodatkowych urządzeń nastawczych lub wyposażona w dedykowane urządzenie do programowania parametrów pracy lampy, możliwość ustawienia natężenia świecenia, wbudowany włącznik zmierzchowy, zakres temperatur pracy lamp od -30? C do +55? C lub większy, spełnianie IP67 w zakresie wodoszczelności, ciężar do 10 kg. Zasilanie: bezpośrednie - zasilacz buforowy 230V AC/12V DC podłączony do obwodu zabezpieczonego przez agregat prądotwórczy latarni morskiej, awaryjne - akumulatory żelowe o parametrach:- napięcie nominalne - 12 V,- pojemność nominalna - 85Ah, - rezystancja wewnętrzna poniżej 8mOhma,- wymiary maksymalne: wysokość: 240 mm (wraz z klemami, uchwytem),szerokość: 330 mm, głębokość: 171 mm,- ilość: 4 szt., ładowane z zasilacza buforowego oraz zainstalowane w przystosowanym stelażu wykonanym z materiału odpornego na korozję.Wymagania dotyczące montażu i uruchomienia: lampę nawigacyjną światła sektorowego należy zainstalować wykorzystując metalowy stół wsporczy znajdujący się w pomieszczeniu laterny, przed rozpoczęciem prac montażowych należy zdemontować istniejące obecnie urządzenia światła nawigacyjnego dalekiego zasięgu, termin demontażu światła dalekiego zasięgu i montażu światła sektorowego zostanie odrębnie ustalony z Urzędem Morskim w Słupsku, uruchomienie i regulacja parametrów światła sektorowego odbędzie się przy udziale pracowników Urzędu Morskiego w Słupsku. Czynności te zakończone będą podpisanym protokołem odbioru prac.Światło nawigacyjne dalekiego zasięgu powinno spełniać następujące wymagania: Lokalizacja: Dolny podest wieży radarowej znajdującej się na ogrodzonej działce terenu wydmowego, stanowiącej część działki nr43/10. Parametry nawigacyjne światła: zasięg nominalny świecenia - 15 Mm, kolory świecenia: biały, sektor świecenia: 040?-220?, wysokość światła: 24 n.p.m., charakterystyka świecenia: Lfl (2) W 15s, kąt dywergencji pionowej lampy powinien wynosić 5-10o. Typ lampy nawigacyjnej: jednorodna obudowa aluminiowa, przystosowana do całorocznej pracy w warunkach morskich (w obszarze odpowiedzialności terytorialnej Urzędu Morskiego w Słupsku), źródło światła: diody LED, obudowa ochronna źródła światła wykonana z akrylu odpornego na działanie wysokiej temperatury, promieni UV, lampa wyposażona w błyskacz zawierający do 256 charakterystyk świecenia (zgodnych z IALA) z możliwością ustawienia przez użytkownika bez potrzeby użycia dodatkowych urządzeń nastawczych lub wyposażona w dedykowane urządzenie do programowania parametrów pracy lampy, możliwość ustawienia natężenia świecenia, wbudowany włącznik zmierzchowy, zakres temperatur pracy lamp od -30 stopni C do +55 stopni C lub większy, spełnianie IP67 w zakresie wodoszczelności, ciężar do 50 kg. Zasilanie: bezpośrednie - zasilacz buforowy 230V AC/12V lub 24 VDC podłączony do wydzielonego obwodu, awaryjne - akumulatory żelowe o parametrach:- napięcie nominalne - 12 V,- pojemność nominalna - 85Ah, - rezystancja wewnętrzna poniżej 8mOhma,- wymiary maksymalne: wysokość: 240 mm (wraz z klemami, uchwytem),szerokość: 330 mm,głębokość: 171 mm,- ilość: 6 szt., ładowane z zasilacza buforowego oraz zainstalowane w przystosowanym stelażu wykonanym z materiału odpornego na korozję. Metoda podłączenia uwarunkowana napięciem nominalnym zasilacza buforowego. Wymagania dotyczące montażu i uruchomienia:Lampę należy zamontować w miejscu wskazanym przez Urząd Morski w Słupsku. Docelową lokalizacją będzie planowana wieża radarowa, która konstrukcyjnie będzie przywidywała instalację lampy nawigacyjnej na wysokości 16m n.p.t. Urządzenia zasilająco-kontrolne należy zamontować w pomieszczeniu kontenera technicznego, który będzie posiadał wydzielony obwód zasilania 230 V AC. Załączanie świateł nawigacyjnych wraz z synchronizacją: Oba światła nawigacyjne muszą być wyposażone w urządzenia synchronizujące oraz dające możliwość załączania/wyłączania na cztery sposoby: 1.automatyczne - poprzez centralne urządzenie sterujące (załączająco-synchronizujące), które musi być zamontowane w budynku bosmanatu portu, komunikujące się z lampami nawigacyjnymi drogą radiową na nielicencjonowanym pasmie 433MHz z możliwością ręcznej zmiany częstotliwości, 2.ręczne - umożliwiające ręczne załączenie/wyłączenie świateł w ciągu dnia (np. w czasie mgły) przez bosmana dyżurnego portu.3.lokalne - zamontowane bezpośrednio w lampie nawigacyjnej. Działające w przypadku awarii centralnego urządzenia załączająco-synchronizującego, 4.testowe - poprzez wyjście sterujące Qn modułu telemetrycznego (tylko w ciągu dnia). W przypadku, gdy centralne urządzenie sterujące (pkt 1) nie będzie współpracowało z istniejącymi, radiowymi urządzeniami odbiorczymi (załączająco-synchronizującymi) znajdującymi się na istniejących światłach nawigacyjnych głowicowych (stawy zlokalizowane na głowicach falochronów: zachodniego i wschodniego), wówczas należy wyposażyć te światła w urządzenia zapewniające współpracę z centralnym urządzeniem sterującym (pkt 1). Monitorowanie: Układ monitorowania powinien być kompatybilny z istniejącym systemem telemetrycznym Urzędu Morskiego w Słupsku oraz zapewnić gromadzenie i przesyłanie następujących danych: w przypadku podejściowego, sektorowego światła nawigacyjnego: wartość napięcia akumulatorów, wartość napięcia zasilania lampy nawigacyjnej, obecność zasilania energetycznego, status pracy światła nawigacyjnego (załączone/wyłączone), sygnalizacja otwarcia drzwi laterny, sygnalizacja otwarcia drzwi budynku latarni, sygnalizacja otwarcia drzwi pomieszczenia agregatu, informacja o załączeniu agregatu prądotwórczego, w przypadku światła nawigacyjnego dalekiego zasięgu: wartość napięcia akumulatorów, wartość napięcia zasilania lampy nawigacyjnej, obecność zasilania energetycznego, status pracy światła nawigacyjnego (załączone/wyłączone). System telemetryczny Urzędu Morskiego w Słupsku składa się z: centralnego serwera, na którym jest zainstalowane oprogramowanie do wizualizacji i zarządzania Cimplicity Plant Edition (ver.8.2), producent - GE Fanuc. modułów telemetrycznych zainstalowanych na poszczególnych znakach nawigacyjnych, których zadaniem jest gromadzenie informacji o stanie urządzenia, sterowania oraz komunikacji z serwerem telemetrycznym oraz uprawnionymi użytkownikami poprzez sieć GSM. Rodzaj modułów telemetrycznych zastosowanych w systemie: MT-101, producent - Inventia. Urząd Morski w Słupsku zapewnia karty SIM pracujące w zamkniętej sieci APN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.darlowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach