Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 52-114 Wrocław, ul. Warszawska 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3428631 , fax. 071 3465172
- Data zamieszczenia: 2009-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza
ul. Warszawska 2 2
52-114 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3428631, fax. 071 3465172
REGON: 93108261000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkiewicza.internetdsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i uruchomienie oraz serwis zestawu laparoskopowego wraz z zestawem elektrochirurgicznym z zamykaniem naczyń do 7 mm dla Oddziału Ginekologiczno - Położniczego Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie oraz serwis zestawu laparoskopowego wraz z zestawem elektrochirurgicznym z zamykaniem naczyń do 7 mm dla Oddziału Ginekologiczno - Położniczego Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu. Oznaczenie wg. Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV:33168100-6 (endoskopy), 33168000-5 (przyrządy do endoskopii, endochirurgii). Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne (parametry) zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji - Specyfikacja techniczna. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331680005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 7 009,35 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ) zrealizowali z należytą starannością przynajmniej 2 dostawy sprzętu medycznego na kwotę co najmniej 150 000,00 zł każda lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) potwierdzą, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana metodą zero - jedynkową, wg. formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d. wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 4) ponadto, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp Dokumenty wymienione w punkcie 1,3 i 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument o którym mowa w punkcie 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. e. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone podmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 2. Doświadczenie: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich doświadczenie łącznie. 3. Potencjał ekonomiczno-finansowy: - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku 4. Inne (tj. potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego): - opisy lub fotografie, - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.falkiewicza.internetdsl.pl (zakładki: zamówienia publiczne/postępowania przetargowe)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PN 52/16 dostawa wideokolonoskopów oraz wideogastroskopów wraz z z wideoprocesorami
Dodano: 2016-07-27 - PN 51/16 - przetarg na dostawę akcesoriów do zabiegów endoskopowych
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa zestawu endoskopii przewodu pokarmowego
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa zestawu endoskopii przewodu pokarmowego
Dodano: 2016-04-29 - Dostawa zestawu endoskopii przewodu pokarmowego.
Dodano: 2016-04-29 - PN 31/16 - przetarg na dostawę akcesoriów do zabiegów endoskopowych II
Dodano: 2016-04-04 - PN 22/16 - przetarg na dostawę akcesoriów do zabiegów endoskopowych
Dodano: 2016-03-07 - DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH DO ENDOSKOPII - NR SPRAWY: EA/40/2015
Dodano: 2015-12-28 - UMW / AZ / PE - PN - 60 / 15 - Dostawa Zestawu endoskopowego na potrzeby funkcjonowania nowego budynku Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej, przy ul. Borowskiej 213 we Wrocławiu, w ramach realizacji projektu: Ponadregionalne Centrum Onkologii Dziecięcej we Wrocławiu - Przylądek Nadziei. Rozbudowa Akademickiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu o nowy blok Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej
Dodano: 2015-10-22 - Dostawa myjni do endoskopów oraz inkubatora zamkniętego.
Dodano: 2015-07-02