Instytut Lotnictwa ogłasza przetarg
- Adres: 02-256 Warszawa, al. Krakowska 110/114
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8460011 , fax. 022 8466567
- Data zamieszczenia: 2016-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Lotnictwa
al. Krakowska 110/114
02-256 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8460011, fax. 022 8466567
REGON: 00003737400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilot.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa, montaż i uruchomienie kompletnego systemu chłodzenia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie kompletnego systemu chłodzenia. W zakresie przedmiotu zamówienia jest także wykonanie instalacji obiegowej na zewnątrz i wewnątrz budynku, gdzie będzie mieścił się system oraz wykonanie niezbędnych prac budowlanych zapewniających instalacje poprawnie działającego i bezpiecznego systemu chłodniczego wykonanego zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi na terytorium Polski. 2. Miejsce dostawy, montażu i uruchomienia: siedziba Zamawiającego w Warszawie przy Al. Krakowskiej 110/114. 3. Cena podana w formularzy cenowym musi obejmować wszystkie wymienione wyżej elementy. 4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia (OPZ). Parametry określone w tym załączniku są minimalnymi wymaganiami Zamawiającego. 5. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, wolne od wad, musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, nie może być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz musi spełniać wymagania Zamawiającego. 6. Jeżeli w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane bezpośrednio lub pośrednio pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) urządzenia oznacza to określenie standardu i właściwości technicznych. Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzenia równoważnego pod warunkiem, że zapewni on uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jakie zostały wskazane w niniejszym dokumencie lub lepsze. 7. Jeżeli w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm równoważnych dopuszczonych do stosowania na terenie Unii Europejskiej, o ile zastosowane normy zagwarantują utrzymanie standardów na poziomie nie gorszym niż wymagania określone we wskazanych normach. 8. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany jest przygotować i przedstawić Zamawiającemu harmonogram prac. Harmonogram winien uwzględniać terminy zakończenia kolejnych faz realizacji zamówienia i umożliwiać Zamawiającemu monitorowanie postępu prac. W szczególności harmonogram ma przedstawiać cykl produkcji, kolekcjonowanie elementów, terminy dostaw, terminy przygotowania miejsca instalacji i montażu, uruchomienie. Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram do akceptacji najpóźniej w dniu podpisania umowy. 9. Wykonawca dostarczy wraz systemem wymaganą przez Zamawiającego dokumentacją określoną w załączniku nr 1 do SIWZ (OPZ). 10. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca, przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (data, godzina). 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, posiadał aktualną opłaconą polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z okresem jej obowiązywania przez czas trwania zamówienia w wysokości co najmniej 700 000,00 zł. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu kopię polisy OC wraz z potwierdzeniem dokonania wymaganych opłat w terminie do 3 dni od daty podpisania umowy. W przypadku krótszego terminu obowiązywania polisy (okres obowiązywania polisy nie obejmuje okresu realizacji zamówienia) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić i udokumentować Zamawiającemu ciągłość polis OC w ww. zakresie. W przypadku nie przedłożenia polisy OC w powyższym zakresie i terminie Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia zaistnienia ww. stanu faktycznego. 12. Zamawiający wymaga, aby wraz z ofertą Wykonawca złożył: 1) karty katalogowe agregatu wody lodowej wraz z opisem potwierdzającym spełnienie wymagań określonych w OPZ w zakresie agregatu. 2) opis sterowania systemem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 420000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilot.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, montaż i udział w uruchomieniu agregatu smarnego wraz z instalacją hydrauliczną do smarowania łożysk pracujących w atmosferze obniżonego ciśnienia.
Dodano: 2016-05-18 - dostawa, montaż i udział w uruchomieniu agregatu smarnego wraz z instalacją hydrauliczną do smarowania łożysk pracujących w atmosferze obniżonego ciśnienia
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa, montaż i uruchomienie kompletnego systemu chłodzenia
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa szorowarki samojezdnej z fotelem dla operatora
Dodano: 2014-09-16 - Zakup i dostawa tokarki uniwersalnej sterowanej CNC i centrum pionowego CNC z oprogramowaniem CAD dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Siennie
Dodano: 2014-06-04 - Dostawa urządzeń i wyposażenia warsztatowego stanowiących wyposażenie hali obsługowo-naprawczej KM-Płock Sp. z o.o. w Płocku przy ul. Przemysłowej 17 w ramach inwestycji pn.: Rewitalizacja Zajezdni KM-Płock Sp. z o.o.
Dodano: 2014-04-04 - demontaż istniejącego zespołu napędowego tunelu oraz dostawa, montaż i uruchomienie nowego zespołu napędowego (wentylator, silnik, konstrukcja wsporcza, falownik, rozdzielnie i układ sterowania wraz z okablowaniem łączącym poszczególne elementy zespołu napędowego) tunelu aerodynamicznego o średnicy wlotu do przestrzeni pomiarowej 5 m
Dodano: 2013-09-27 - sprawa nr 251/WNoŻCziK/SGGW/2013 Dostawa manualnej nastrzykiwarki do mięsa, kompaktowego mieszalnika typu marynator oraz wielofunkcyjnego konduktometru w ramach Projektu BIOŻYWNOŚĆ - innowacyjne, funkcjonalne produkty pochodzenia zwierzęcego.
Dodano: 2013-09-26 - DOSTAWA MASZYNY WYTRZYMAŁOŚCIOWEJ DO BADANIA SPRĘŻYN WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM
Dodano: 2010-03-18