Przetargi.pl
Dostawa montaż i uruchomienie instalacji lodowiska składanego sezonowego na boisku wielofunkcyjnym na terenie Szkoły Podstawowej w Puchaczowie, w ramach pilotażowego programu rządowego Biały Orlik

Gmina Puchaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-013 Puchaczów, ul. Lubelska 22
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7575780 , fax. 081 7575765
  • Data zamieszczenia: 2010-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Puchaczów
    ul. Lubelska 22 22
    21-013 Puchaczów, woj. lubelskie
    tel. 081 7575780, fax. 081 7575765
    REGON: 00055014300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puchaczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa montaż i uruchomienie instalacji lodowiska składanego sezonowego na boisku wielofunkcyjnym na terenie Szkoły Podstawowej w Puchaczowie, w ramach pilotażowego programu rządowego Biały Orlik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sezonowego, demontowalnego lodowiska o wymiarach 17,5m x 30m położonego w Puchaczowie, wraz z wykonaniem dokumentacji Projektowe warunki pracy lodowiska : a) temperatura otoczenia do +10oC, b)prędkość wiatru do 2,0 m s, c)promieniowanie słoneczne wyłącznie rozproszone, powierzchnia pod taflę: boisko wielofunkcyjne (ORLIK)o nawierzchni poliuretanowej 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1.Dostawa, posadowienie i montaż kompaktowego agregatu chłodniczego, spełniającego poniższe wymagania: a)kompaktowy agregat chłodniczy o wydajności chłodniczej dla 34% roztworu glikolu etylenowego -11 -8 oC na poziomie min. 125 kW dla sytemu ziębniczego na bazie mat z EPDM 2.2. Współczynnik wydajności agregatu w trybie chłodzenia na poziomie min. COP = 3,80 2.3.Agregat musi być wyposażony w pełen roboczy wsad czynnika na bazie freonu , dopuszczonego do stosowania i posiadającego wszelkie niezbędne atesty i zezwolenia na stosowanie. 2.4.Agregat musi posiadać min. dwa obiegi chłodnicze a każdy obwód chłodniczy musi być wyposażony w przetwornik wysokiego i niskiego ciśnienia, presostat wysokiego ciśnienia 2.5.Agregat powinien zapewnić minimum cztery stopnie regulacji pracy agregatu około: 25, 50, 75, 100%.Agregat musi posiadać zintegrowany (w jednej zabudowie) moduł hydrauliczny - pompa i naczynie rozszerzalne, elektroniczny wyłącznik przepływu, zawory odcinające i wyrównawcze, filtr wodny (średnica cząstek pow. 1mm), przyłącze umożliwiające pomiar spadku ciśnienia parownika oraz pomiar dostępnego ciśnienia, zawór nadmiarowy dostosowany do instalacji. 3.2.6. Agregat musi posiadać wewnętrzny, izolowany zbiornik buforowy o pojemności min. 500l. 3.2.7. Panel elektryczny agregatu musi być odporny na wpływy atmosferyczne i musi być wyposażony w dostęp rewizyjny. Agregat musi być wyposażony w mikroprocesorowy moduł sterujący umożliwiający wyświetlanie informacji i kontrolę następujących elementów: temperaturę glikolu i czynnika chłodniczego, ciśnienie czynnika chłodniczego, dane diagnostyczne, harmonogram włączania wyłączania, zabezpieczenie przed zamarznięciem parownika, sterowanie zdalne: styki bezprądowe dla awarii całego urządzenia, modyfikowanie wartości zadanych temperatur glikolu, monitorowanie wartości zadanych glikolu, temperatury powietrza otoczenia, działania agregatu, wentylatorów, pomp, alarmów sprężarek,uruchamianie lub zatrzymywanie urządzenia. sterownik pozwala na określenie temperatury na wyjściu glikolu orazzarządza pracą pompy. 2.8. Poziom mocy akustycznej mierzony za pomocą pomiaru ciśnienia akustycznego w odległ. 10 m od agregatu nie może przekraczać 55 dB (A). 2.9. Cały agregat chłodniczy musi być oznakowany CE lub oznakowany znakiem budowlanym, zgodnie z art.5 ust.1 ustawy z dn. 16.04.2004 o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881). 2.10.Dostawa i montaż modułowego systemu ziębniczego tafli lodowiska o długości pojedynczego modułu 2,5 m. Kolektory zasilające muszą pracować w układzie Tichelmana. Odległość (podziałka) pomiędzy osiami sąsiednich przewodów ziębniczych nie może być większa niż 20 mm dla zapewnienia krótkiej drogi wymiany ciepła i bardzo równomiernej temperatury lodu. Przewody ziębnicze muszą być wykonane z odpowiedniej gumy EPDM zapewniającej brak falowania po rozłożeniu na planowanej powierzchni oraz muszą mieć możliwość zwinięcia po zakończeniu sezonu w kręgi o małej średnicy, max. 80cm - dla zapewnienia łatwości transportu i magazynowania po sezonie. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania przewodów ziębniczych wykonanych z materiału wykazującego tendencje do falowania i powodujących potrzebę budowania i utrzymywania tafli lodu o nadmiernej grubości. Kolektory zasilające muszą być zabudowane w sztywnej ramie stalowej, dodatkowo obudowanej blachą celem zabezpieczenia ich przed uszkodzeniem i dostępem osób niepowołanych. Konstrukcja ram stalowych musi umożliwiać składowanie modułów jeden na drugim - minimum 2 moduły. Dla połączenia między sobą rur kolektorów poszczególnych modułów muszą być użyte szybko-złącza zapewniające bardzo szybki montaż i demontaż oraz szczelność połączenia. Zamawiający nie dopuszcza łączenia rur kolektorów za pomocą złączy kołnierzowych. Cały (nie poszczególne elementy składowe) modułowy system ziębniczy tafli lodowiska musi być oznakowany CE lub oznakowany znakiem budowlanym, zgodnie z art.5 ust.1 ustawy z dn. 16.04.2004 o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881). Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany: a)zabezpieczyć powierzchnię pod taflą lodowiska poprzez rozłożenie na całej powierzchni foli PE o grubości min. 0,2 mm. b)zabezpieczyć całą powierzchnię pod kolektorami zasilającymi poprzez ułożenie trwałego zabezpieczenia przed uszkodzeniami mechanicznymi nawierzchni poliuretanowej, np. płyty OSB, płyty drewniane, itp. 2.11. Dostawa i montaż band lodowiskowych o wysokości ok. 1,1m - 1,2m .Dla zapewnienia braku odkształceń na skutek zmian temperatury oraz zapewnienia niskiej wagi i łatwości montażu bandy lodowiska mają być wykonane z kompozytu polimerowego opartego na żywicy poliestrowej wzmocnionej włóknem szklanym. Jedna strona bandy pokryta dodatkowo żelkotem, tworzącym gładką estetyczną powłokę o dużej odporności na uszkodzenia mechaniczne oraz warunki atmosferyczne. Dodatkowo w celu wzmocnienia wytrzymałości mechanicznej każdego segmentu bandy pomiędzy zewnętrzną i wewnętrzną warstwą kompozytu musi być wklejone metalowe użebrowanie, tworzące monolityczna konstrukcję. Banda ma być wsparta na dwóch metalowych podporach. W każdym panelu bandy mają być wklejone (zabudowane) metalowe wkładki w miejscach skręcania śrubami. W miejscu narażonym na uszkodzenia mechaniczne za pomocą łyżew ma się znajdować listwa okopowa z polietylenu w kolorze żółtym o wysokości ok.20 cm i grubości 10 mm. W górnej części bandy lodowiska ma się znajdować zintegrowany pochwyt w kolorze niebieskim lub czerwonym . Komplet band musi zawierać bramę wjazdową dla rolby o wymiarach min. 3,2 mb oraz 2 szt. bramek wejściowych o wymiarach 0,9 m. Promień w narożnikach bandy - 4,50 m. 2.12 odłączenie elektryczne agregatu do rozdzielni elektrycznej o mocy minimalnej ok. 45 kW i zabezpieczeniu 125A posadowionej w odległości max. do 10m od miejsca lokalizacji agregatu chłodniczego. Wykonanie przyłącza elektrycznego zakończonego rozdzielnią elektryczną i podłączenie leży w gestii Zamawiającego. 2.13. Dostawa i napełnienie instalacji 34% roztworem glikolu etylenowego w ilości niezbędnej dla prawidłowej pracy układu. 2.14. Dostawa odpowiedniej ilości pojemników do magazynowania glikolu po zakończeniu sezonu oraz dostawa przenośnej pompy wraz z osprzętem do wypompowania po sezonie glikolu z instalacji. 2.15. Dostawa mat gumowych do chodzenia na łyżwach o szerokości min.1 m i długości 100 mb. 2.16. Pierwszy montaż i rozruch instalacji, wytworzenie tafli lodu ok. 5cm. 2.17. Dostawa instrukcji użytkowania oraz montażu i demontażu lodowiska. Wykonawca zapewnia wyszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania oraz montażu i demontażu lodowiska. 3. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45212211-8 - lodowiska 4.W przypadku ewentualnych wątpliwości należy zwrócić się do zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w trybie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie materiały określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej siwz. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w siwz, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego zgodnie z w w dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122118
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy). 2.Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 8.3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Łęcznej nr konta 80869300060000017220060015. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wpłaty dokonane przelewem powinny mieć na przelewie wyraźny napis WADIUM - Przetarg na Biały Orlik 5.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć w Urzędzie Gminy Puchaczów ul. Lubelska 22 sekretariat pokój nr 6 przed upływem terminu składania ofert. 8.6.Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 8.6.1.Gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych 6.2.Okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 7.Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 8.7.1.Poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych 7.2.Poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 8.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z treści dokumentu wadium, wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia winno jednoznacznie wynikać, że gwarancja lub poręczenie zostało udzielone wszystkim podmiotom składającym wspólną ofertę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puchaczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach