Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej wraz z pracami dekarskimi na dachu budynku C Starostwa Powiatowego w Szamotułach

POWIAT SZAMOTULSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Wojska Polskiego 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 61292 8700
  • Data zamieszczenia: 2023-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT SZAMOTULSKI
    ul. Wojska Polskiego 4
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. +48 61292 8700
    REGON: 631257986
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-szamotuly.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej wraz z pracami dekarskimi na dachu budynku C Starostwa Powiatowego w Szamotułach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej wraz z pracami dekarskimi na dachu budynku C Starostwa Powiatowego w Szamotułach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera OZP (opis przedmiotu zamówienia – zał. Nr 2a do 2g oraz nr 3 do SWZ), w szczególności:1) Zamówienie obejmuje wszystkie czynności mające na celu wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku C Starostwa Powiatowego w Szamotułach przy ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, (dz. nr 144, 173/3, obręb 0029), w tym wykonanie prac dekarskich;2) Instalacja fotowoltaiczna składać się będzie z 64 sztuk modułów fotowoltaicznych monokrystalicznych PV o mocy 410 Wp każdy. Łączna moc generatora PV wyniesie 26,24 kWp. Moc instalacji PV nie będzie przekraczać mocy przyłączeniowej obiektu;4) Poza wykonaniem kompletnej instalacji fotowoltaicznej Wykonawca będzie zobowiązany do dostosowania wewnętrznej instalacji elektrycznej w obiekcie do nowych warunków przyłączeniowych;5) Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z Zamawiającym w zakresie sporządzenia dokumentacji i dokonania niezbędnych zgłoszeń niezbędnych do zawarcia umowy kompleksowej z dystrybutorem energii elektrycznej;6) Wszystkie materiały i urządzenia będące przedmiotem dostawy muszą być fabrycznie nowe;7) Zamawiający wymaga, żeby panele fotowoltaiczne dostarczone na miejsce montażu były jednego typu oraz posiadały datę produkcji nie starszą niż 1 rok od daty montażu;8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym określenie materiałów, urządzeń oraz sposobu wykonania zamówienia, znajduje się w dokumentacji stanowiącej załącznik 2a-2g do SWZ;9) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usuwania wad, awarii, usterek instalacji (dostarczonych i wbudowanych materiałów, urządzeń, podzespołów i prac montażowych i instalacyjnych) bez dodatkowego wynagrodzenia. Ostateczny termin usunięcia wady, awarii lub usterki nie może być dłuższy niż 3 dni od dnia jej zgłoszenia.Szczegółowe informacje w SWZ i OPZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie ustanawia warunku.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie ustanawia warunku.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę minimum 350.000,00 zł;4) zdolności technicznej lub zawodowej:5) O zamówienie może się ubiegać wykonawca posiadający:a) doświadczenie polegające na wykonaniu – w okresie ostatnich trzechlat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw wraz z montażem instalacji fotowoltaicznejo wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto każda; W przypadku podmiotów występujących wspólnie, co najmniej jeden podmiot winien posiadać wymagane doświadczenie,b) dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia odpowiednim potencjałem osobowym, tj.: skieruje do wykonania zamówienia:− co najmniej 1 osobę - Kierownik budowy - posiadający co najmniej uprawnieniado kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno–budowlanej, zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682, z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r.o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220, z późn. zm.),− co najmniej 1 osobę - Kierownik robót - posiadający co najmniej uprawnieniado kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacjii urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682, z późn. zm.) oraz uprawnienia SEP typu D i E lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE,w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220, z późn. zm.),Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem (doświadczenie), wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach