Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego dźwigu osobowego 7-przystankowego, dostosowanego dla potrzeb osób niepełnosprawnych, o udźwigu 1 600 kg lub 21 osób, obsługującego kondygnację piwniczną w istniejącym, pogłębionym szybie windowym w budynku „A” Domu Pomocy Społecznej przy ul. Łanowej 43 w Krakowie

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 30-725 Kraków, ul. Łanowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6532041, 2967742 , fax. 126 530 390
  • Data zamieszczenia: 2019-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Łanowa 43
    30-725 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6532041, 2967742, fax. 126 530 390
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ceti.pl/~lanowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego dźwigu osobowego 7-przystankowego, dostosowanego dla potrzeb osób niepełnosprawnych, o udźwigu 1 600 kg lub 21 osób, obsługującego kondygnację piwniczną w istniejącym, pogłębionym szybie windowym w budynku „A” Domu Pomocy Społecznej przy ul. Łanowej 43 w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. demontaż istniejącego dźwigu osobowego z szybu windowego w budynku „A” Domu wraz z jego utylizacją, 2. wykonanie docelowej linii zasilającej (pięcioprzewodowej 3 x 400 V zgodnie z przepisami), podanie napięcia do szafy sterowej umieszczonej na najwyższym przystanku z 3 m zapasem kabla oraz linii zasilającej oświetlenie 220 V (trzyprzewodowej), 3. dostawa fabrycznie nowego dźwigu osobowego 7 – przystankowego, dostosowanego dla potrzeb osób niepełnosprawnych, o udźwigu 1 600 kg lub 21 osób, obsługującego kondygnację piwniczną do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, przy ul. Łanowej 43 - parametry techniczne powyższego dźwigu określone są w „Charakterystyce technicznej dźwigu”, w Dziale III, pkt 1.12. SIWZ; 4. montaż dostarczonego dźwigu, o którym mowa powyżej, w istniejącym, pogłębionym szybie windowym w budynku „A”, zgodnie z dokumentacją i wiedzą techniczną, przepisami technicznymi, bhp i p/poż. oraz zaleceniami Zamawiającego; 5. wykonanie niezbędnych prac instalacyjnych oraz budowlanych w zakresie montażu i uruchomienia dźwigu pod nadzorem inspektora nadzoru; 6. uruchomienie dźwigu i przeszkolenie w jego obsłudze pracowników wskazanych przez Zamawiającego; 7. wykonanie pomiarów rezystancji izolacji przewodów i skuteczności ochrony przed porażeniem elektrycznym; 8. wykonanie zgodnej z obowiązującymi przepisami dokumentacji zamontowanego dźwigu łącznie z odbiorem przez Urząd Dozoru Technicznego (w tym opłacenie kosztów odbioru i rejestracji dźwigu); 9. uzyskanie dopuszczeń i zezwoleń na eksploatację dźwigu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2000r., nr 122, poz. 1321 z późn. zmianami, tj. Dz. U. z 2019r. poz. 667) oraz przepisami rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 roku w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2018r. poz. 2176); 10. dostarczenie dokumentacji i instrukcji eksploatacji dźwigu w języku polskim; 11. dostarczenie dźwigu transportem własnym na własny koszt i ryzyko oraz rozładowanie w Domu Pomocy Społecznej ul. Łanowa 43 w Krakowie własnymi siłami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od każdego z Wykonawców wniesienia wadium. Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 6 000 PLN brutto (słownie: sześć tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium może być wnoszone w formie określonej w art. 45 ust.6 Ustawy tj.: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 310 z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert tj. do 01 sierpnia 2019r. do godz. 9,00. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: 20 1020 2892 0000 5402 0589 8954 z dopiskiem „Wadium do przetargu nieograniczonego A.26.2.2019 „Dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego dźwigu osobowego w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Łanowej 43 w Krakowie”. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione skutecznie, jeżeli w podanym w pkt.3 terminie znajdzie się na wskazanym wyżej rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Ksero dowodu wpłaty wadium potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy załączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu tj. w formie gwarancji lub poręczeń winno być zdeponowane w Dziale Księgowo-Finansowym Zamawiającego (w kasie Domu pokój nr 121) i musi: 6.1. być złożone w oryginale i wystawione na Gminę Miejską Kraków – Dom Pomocy Społecznej 30-725 Kraków, ul. Łanowa 43, 6.2. obejmować cały okres związania ofertą 6.3. zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 6.4. Potwierdzona kopia w/w dokumentu powinna być załączona do oferty. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a Ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a, ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody n poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawce jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 13.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 13.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 13.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24, ust. 1 pkt 12-23 oraz w art. 24, ust. 5 pkt 1 Ustawy należy przedłożyć podpisane Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 6 do SIWZ- wymagany od wszystkich Wykonawców wraz ze składaną ofertą 2. Wykonawca –zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych w terminie 3 dni od dnia przekazania – zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji – o której mowa w art. 86 ust. 5 w/w ustawy („Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, warunków płatności zawartych w ofertach”) przekazuje Zamawiającemu podpisane oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych – Załącznik nr 7 do SIWZ - wymagany od wszystkich Wykonawców w terminie określonym wyżej Wraz ze złożeniem ww. Oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Ponadto oferta musi zawierać: 3.1. wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ - wymagany od wszystkich Wykonawców wraz ze składaną ofertą 3.2. informację o części/częściach zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, o ile Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców wraz z podaniem firm podwykonawców - Załącznik nr 8 do SIWZ - wymagany od wszystkich Wykonawców wraz ze składaną ofertą 3.3. dokument potwierdzający wniesienie wadium - wymagany od wszystkich Wykonawców wraz ze składaną ofertą 3.4. zaakceptowany wzór umowy ze wzorem dokumentu gwarancyjnego – Załącznik nr 9 do SIWZ- wymagany od wszystkich Wykonawców wraz ze składaną ofertą Przez akceptację rozumie się złożenie podpisu i imiennej pieczątki przez uprawnioną osobę na ostatniej stronie wzoru umowy i na wzorze dokumentu gwarancyjnego; 3.5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku podpisywania oferty przez przedstawiciela Wykonawcy (w formie oryginału lub poświadczonej przez uprawnioną osobę kopii); 3.6. pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie, podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach