Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie centrali telefonicznej dla SPZZOZ w Gryficach

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 72-300 Gryfice, ul. Niechorska 27
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3842127 , fax. 091 3842127
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Niechorska 27 27
    72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3842127, fax. 091 3842127
    REGON: 00031028400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medicam.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie centrali telefonicznej dla SPZZOZ w Gryficach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu zamówienia- wymagania: Przedmiotem zamówienia jest wymiana centrali Pentaconta 18E na elektroniczną centralę cyfrową. Obejmuje to dostawę, montaż i uruchomienie cyfrowej centrali telefonicznej wraz z osprzętem w pomieszczeniu istniejącej centrali oraz demontaż i transport zdemontowanej centrali do miejsca wskazanego na terenie Zakładu. Jako pełne wykonanie usługi rozumie się również: a) Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji technicznej, kart gwarancyjnych wraz z instrukcjami obsługi i eksploatacji. b) Wprowadzenie abonentów do bazy danych, przydzielenie indywidualnych numerów identyfikacyjnych. c) Tworzenie grup abonentów, tworzenie hierarchii - grupa > podgrupa > abonent, zgodnie z wymogami Zamawiającego. d) Utworzenie Książki Telefonicznej, identyfikującej abonentów w ruchu wewnętrznym. e) Objęcie dyskryminacją wszystkich numerów, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. f) Szkolenia, konsultacje i porady techniczne dotyczące obsługi zamontowanych urządzeń g) Przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego w obsłudze awiza, aparatów cyfrowych i programu taryfikacyjnego oraz administracyjnego centrali. Interfejs użytkownika w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325512002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium- 1.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia. 2) Podpiszą oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentami wyszczególnionymi w SIWZ, niezbędnymi do sporządzenia oferty i wykonania przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2) . 3) Złożą ofertę spełniającą warunki określone w niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. Zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy dostawy wraz z montażem centrali telefonicznych odpowiadających swoją wartością - dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, oraz wykażą, że zostały one wykonane należycie. (załącznik nr 3). 3. Wykaz części zamówienia których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, sporządzonych wg wzoru stanowiącego (załącznik nr 4). 4. Zestawienie oferowanych urządzeń, technologii i materiałów, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ (załącznik nr 5). 5. Certyfikat ISO 9001. 6. Typ, rodzaj, parametry , pełną konfigurację centrali wraz z jej planem i zdjęciami. 7. Szczegółowy harmonogram wymiany istniejącej centrali na nową.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medicam.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach