Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego ogłasza przetarg
- Adres: 18404 Łomża, Al. Piłsudskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 864 733 610 , fax. 864 733 210
- Data zamieszczenia: 2018-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Al. Piłsudskiego 11
18404 Łomża, woj. podlaskie
tel. 864 733 610, fax. 864 733 210
REGON: 45066502400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lomza.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i uruchomienie bieżni medycznej z biofeedbackiem do Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej Szpitala Wojewódzkiego w Łomży - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie bieżni medycznej z biofeedbackiem do Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej Szpitala Wojewódzkiego w Łomży, o parametrach technicznych i wymaganych określonych w Załączniku nr 4 i Załączniku 5 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ (Zestawienie asortymentowo - ilościowe i parametry techniczne i wymagane) i w załączniku nr 5 do SIWZ (Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, szkolenia). Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, które wynosi: 800 zł (słownie: osiemset złotych) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Hexa Bank Spółdzielczy w Piątnicy – nr 31 8762 0009 0004 6819 2000 0030 5. Wadium wniesione w pieniądzu musi być opisane w sposób umożliwiający jego identyfikację, poprzez podanie nr sprawy: ZT-SZP-226/01/28/2018. 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 5 powyżej, przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny terminu składania ofert). 7. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie w kancelarii Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny terminu składania ofert). 8. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz, z treści dokumentu gwarancji/poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia Zamawiającemu każdej kwoty do łącznej maksymalnej wysokości kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie zapłaty, podpisane przez osobę upoważnioną oraz zawierające oświadczenie o podstawie do zatrzymania wadium zgodnie z art 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 9. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium została dołączona do oferty. 10. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy PZP. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 12. W wypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w dokumencie gwarancji lub poręczenia muszą być wskazani wszyscy wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ), b) Zestawienie asortymentowo - ilościowe i parametry techniczne i wymagane (wg załącznika nr 4 do SIWZ), c) Formularz „Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, szkolenia” (wg załącznika nr 5 do SIWZ) d) Zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy PZP (jeżeli dotyczy) e) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Doposażenie w zestaw endoskopowy Pracowni Endoskopii Szpitala wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Dodano: 2024-05-10 - Dostawa sprzętu do Kliniki Urologii
Dodano: 2024-04-26 - Dostawa stołu anatomicznego
Dodano: 2024-03-27 - Zakup i dostawa aparatury i sprzętu medycznej na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach
Dodano: 2024-03-19 - Zakup aparatu do badań urodynamicznych - szt.
Dodano: 2024-02-21 - Zakup i dostawa aparatury i sprzętu medycznej na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach
Dodano: 2024-02-15 - Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do Zakładu Rehabilitacji SPZOZ w Dąbrowie Białostockiej
Dodano: 2023-10-23 - Dostawa sprzętu do Kliniki Rehabilitacji
Dodano: 2023-10-23 - Zakup części zamiennych i eksploatacyjnych do aparatury medycznej kompatybilnych z posiadanymi urządzeniami przez Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Dodano: 2023-10-13 - Zakup sprzętu medycznego oraz pozostałego wyposażenia medycznego na potrzeby Oddziału Ortopedycznego oraz Oddziału Jednego Dnia II
Dodano: 2023-06-06