Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg
- Adres: 20954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
- Data zamieszczenia: 2018-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
ul. dr K. Jaczewskiego 8
20954 Lublin, woj. lubelskie
tel. 0-81 72-44-360, fax. 081 746-71-55
REGON: 28875100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE APARATURY MEDYCZNEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej. Przedmiot zamówienia został wyspecyfikowany w 7 zadaniach: Zadanie nr 1 Kardiomonitory cz. 1 Zadanie nr 2 Kardiomonitory cz. 2 Zadanie nr 3 Defibrylator przenośny Zadanie nr 4 Kardiomonitor transportowy Zadanie nr 5 Aparat do pomiaru kalorymetrii Zadanie nr 6 Łóżko do wczesnej rehabilitacji Zadanie nr 7 Diatermia operacyjna i zabiegowa - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca nie jest zobligowany do spełniania powyższego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia (w zakresie analogicznym jak Wykonawca) oraz spełnienia (w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postępowaniu Wykonawca w terminie 3 dni od dnia opublikowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) dokumenty wskazane w Rozdz. 5.A– „Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą” 2) wypełniony i podpisany formularz oferty (wg załącznika nr 8 do siwz); 3) kosztorys ofertowy – wyrażony w PLN, uwzględniający co najmniej: a) nazwę przedmiotu zamówienia, a także producenta wyrobu oraz (jeżeli jest wprowadzone) nazwę własną (handlową) i numer katalogowy b) wielkość zamówienia wg elementów przedmiotu zamówienia lub całego kompletu, c) cenę jednostkową netto zamówienia wg elementów lub całego kompletu; d) jeśli występują – inne pozycje czynników cenotwórczych, e) stawkę podatku VAT f) łączną wartość netto i brutto zamówienia w zadaniu 4) wypełnioną tabelę parametrów technicznych (granicznych i oceny jakościowej) stosownie do treści załącznika nr 1-7 do SIWZ- wypełnić należy właściwą kolumnę oznaczoną jako „Opis dokonany przez Wykonawcę - wartość oferowana” gdzie należy wpisać cechę parametru *) 5) charakterystykę warunków gwarancji – wg schematu przedstawionego w Załączniku nr 9 do SIWZ 6) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdz. 4 pkt. 3.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mikroskopu do diagnostyki laryngologicznej
Dodano: 2024-07-16 - DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH DLA APTEKI SZPITALNEJ SPZOZ W HRUBIESZOWIE - MATERIAŁY OPATRUNKOWE, IGŁY STRZYKAWKI, PRZYRZĄDY DO INFUZJI
Dodano: 2024-07-02 - Dostawa aparatu do laseroterapii na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie.
Dodano: 2024-06-26 - Dostawa systemu identyfikacji nerwów w chirurgii tarczycy na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
Dodano: 2024-06-26 - Dostawa urządzenie do rozmrażania osocza do Pracowni Serologii na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
Dodano: 2024-06-26 - Wynajem aparatury medycznej do wykonywania 90 zabiegów w asyście robota chir. oraz zakup materiałów zużywalnych w ilości 90 zestawów, koniecznych do wykonywania zabiegów z wykorzystaniem robota chir.
Dodano: 2024-06-12 - Dostawa sprzętu jednorazowego dla Szpitala Powiatowego w Rykach Sp. z o.o.
Dodano: 2024-06-02 - Dostawa ultrasonografu ginekologicznego, schodołazu gąsiennicowego z krzesełkiem, stołu do testów pochyleniowych, chłodni transportowej w podziale na 4 części.
Dodano: 2024-04-26 - Dostawa sprzętu medycznego, rehabilitacyjnego oraz aparatury medycznej na potrzeby Kolejowego Szpitala Uzdrowiskowego w Nałęczowie.
Dodano: 2024-04-05 - Dostawa ultrasonografu ginekologicznego, schodołazu gąsiennicowego z krzesełkiem, stołu do testów pochyleniowych, chłodni transportowej w podziale na 4 części.
Dodano: 2024-03-06