Przetargi.pl
DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE AGREGATU WENTYLACYJNEGO, AGREGATU WODY LODOWEJ ORAZ FOTELI TAPICEROWANYCH DLA SALI WIDOWISKOWO- KINOWEJ W BUDYNKU MIEJSKIEGO OSRODKA KULTURY W SOCHACZEWIE UL. CHOPINA 101

Miejski Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 96-500 Sochaczew, ul. Żeromskiego 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-46 86 225 02 , fax. 0-46 86 225 02
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Kultury
    ul. Żeromskiego 8 8
    96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie
    tel. 0-46 86 225 02, fax. 0-46 86 225 02
    REGON: 00285600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mok.esochaczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE AGREGATU WENTYLACYJNEGO, AGREGATU WODY LODOWEJ ORAZ FOTELI TAPICEROWANYCH DLA SALI WIDOWISKOWO- KINOWEJ W BUDYNKU MIEJSKIEGO OSRODKA KULTURY W SOCHACZEWIE UL. CHOPINA 101
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiotem zamówienia jest:DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE AGREGATU WENTYLACYJNEGO, AGREGATU WODY LODOWEJ ORAZ FOTELI TAPICEROWANYCH DLA SALI WIDOWISKOWO- KINOWEJ W BUDYNKU MIEJSKIEGO OSRODKA KULTURY W SOCHACZEWIE UL. CHOPINA 101 Szczegółowy zakres rzeczowy zamieszczony jest w rozdziale III SIWZ 1.3.1. Część I zamówienia Dostawa, montaż i uruchomienie centrali wentylacyjnej z odzyskiem ciepła, agregatu wody lodowej oraz aparatów grzewczych wraz z automatyką i podłączeniem elektrycznym. Z uwagi na montaż agregatu i centrali na dachu do wykonawcy należy również wykonanie stalowej konstrukcji wsporczej zgodnie z załączonym projektem konstrukcyjnym. 1.3.2. Część II zamówienia Dostawa i montaż foteli tapicerowanych w kolorze wskazanym w opisie. Szczegółowy zakres prac zamieszczony jest w załączonym do SIWZ projekcie budowlanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 425200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają niżej podane warunki: 2.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.2 Posiadają potencjał kadrowy umożliwiający prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia, w tym wykwalifikowany personel legitymujący się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania budową oraz wszystkimi robotami branżowymi ujętymi w zamówieniu, oraz legitymujący się zaświadczeniem o uiszczaniu obowiązujących składek na rzecz właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.3. Posiadają odpowiedni potencjał sprzętowy. Oferent musi być właścicielem lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem lub w inny sposób) do sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, przyjętego przy wycenie robót. 2.4. Oferent powinien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat od ukazania się ogłoszenia o przetargu minimum 3 zadania o zakresie i złożoności porównywalnym z niniejszym zamówieniem. 2.5. Oferent udzieli gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. 2.6. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 4.1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.1.2 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1. 4.1.3 Zaświadczenie urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.1.4 Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.1.5 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych); 4.1.6 Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za rok 2008 (zgodnie z pkt. 2.2. SIWZ); 4.1.7 Wykaz kadry pracowniczej odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz uprawnienia branżowe niezbędne do realizacji zamówienia. Winny to być decyzje o nadaniu uprawnień oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków oraz zaświadczenie o uiszczaniu składek na rzecz okręgowej izby inżynierów budownictwa a także opis doświadczeń zawodowych. 4.1.8 Dane o doświadczeniu zawodowym Oferenta potwierdzone pozytywnymi referencjami od poprzednich Inwestorów (min.3 - z podaniem zakresu prac, terminem realizacji i wartością). Przedstawiony opis zrealizowanych zamówień winien potwierdzać spełnienie warunku opisanego w pkt 2.5. niniejszej Instrukcji oraz przedstawiać roboty wykonane w okresie ostatnich 3 lat licząc od miesiąca ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 4.1.9 Wypełniony formularz zawierający wykaz podstawowego sprzętu i urządzeń, przewidzianych przy realizacji zamówienia(wg wzoru na załączniku nr 4). 4.1.10 Informację z banku kredytującego na temat wysokości dostępnego kredytu lub informacja określająca posiadane środki lub dostęp do nich. 4.1.11. Zaparafowane istotne postanowienia umowy. 4.1.12. Polisa ubezpieczeniowa zgodnie z punktem 2.6. SIWZ. 4.1.13. Oświadczenie że Oferent zrealizuje zadanie zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę. 4.1.14.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa dokumenty określone w §2 rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. nr 87, poz. 605). Dokumenty te składa się w sposób i na zasadach określonych w ust. 2 i 3 wyżej powołanego §. 4.1.15. Jeżeli ofertę składałoby konsorcjum do oferty powinny być dołączone: pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów składających wspólnie ofertę , oraz zobowiązanie tych podmiotów, że w przypadku wygrania przetargu przed zawarciem umowy z zamawiającym zawrą umowę (i przekażą Zamawiającemu) zawierającą następujące zobowiązania: a) wskazanie podmiotów tworzących konsorcjum, b) określenie celu wspólnych działań jako: złożenie wspólnej oferty oraz zrealizowanie przedmiotu zamówienia, c) wskazanie zakresu obowiązków i działań każdego z uczestników konsorcjum (z podaniem procentowego udziału w realizacji zamówienia), d) oznaczenie czasu trwania konsorcjum na okres nie krótszy niż okres realizacji przedmiotu zamówienia, e) stwierdzenie, iż każdy z członków konsorcjum odpowiada wobec Zamawiającego solidarnie, f) określenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum poprzez wskazanie podmiotu uprawnionego do czynności faktycznych wobec Zamawiającego (tzw. lidera konsorcjum), g) zakaz rozwiązania umowy konsorcjum poprzez jakiekolwiek działanie stron konsorcjum do chwili ustania okresów rękojmi i gwarancji, h) zakaz zmiany uczestników konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mok.esochaczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach