Przetargi.pl
DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO

Zakład Gospodarowania Odpadami Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, Akademicka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 513 026 847 , fax. 86 218 56 22
  • Data zamieszczenia: 2019-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Odpadami Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
    Akademicka 22
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 513 026 847, fax. 86 218 56 22
    REGON: 36110292700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgo.lomza.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, montaż i uruchomienie – nowego lub używanego – agregatu prądotwórczego w wersji kontenerowej - na terenie IPOK Czartoria, gm. Miastkowo. Agregat pracować będzie w trybie pracy awaryjnej. 1.1. Wymagane parametry techniczne agregatu prądotwórczego w wersji kontenerowej z rozruchem ręczno-automatycznym, przystosowanego do pracy ciągłej: • Moc ciągła agregatu: …………. 800 - 900 kVA • Napięcie …………………………….. 400/230 V • Częstotliwość …………………….. 50 Hz • Typ prądnicy: ……………………... synchroniczna z AVR • System chłodzenia ……………… ciecz • Integralny zbiornik paliwa …. w ramie zespołu - minimum 1200 L • Instalacja elektryczna …………. akumulator 12 V lub 24V • Prędkość obrotowa ……………. 1500 obr./min • Obudowa odporna na warunki atmosferyczne Wyposażenie agregatu stanowią: ◊ elektroniczny regulator napięcia prądnicy AVR ◊ elektroniczny regulator prędkości obrotowej ◊ panel sterowania i sygnalizacji – automatyczny/ręczny ◊ wyłącznik główny i awaryjny ◊ podgrzewanie bloku silnika ◊ akumulator rozruchowy 12 V lub 24 V ◊ ładowarka buforowa baterii akumulatora ◊ listwa zaciskowa odbioru mocy ◊ podkładki antywibracyjne do kompensacji drgań ◊ stalowa rama ułatwiająca posadowienie i zakotwienie jej w żelbetowej płycie fundamentowej. Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia minimum 12 miesięcy gwarancji na poprawne funkcjonowanie agregatu prądotwórczego i serwisowania gwarancyjnego agregatu, które jest wliczone w cenę ofertową. W przypadku agregatu używanego – dotychczasowy przebieg pracy agregatu to – maksymalnie 360,0 mth. Oferty z agregatem o przebiegu powyżej 360,0mth zostaną odrzucone. 1.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego – 4 egz. (wersja na nośniku elektronicznym w formie PDF oraz w formie edytowalnej .doc) montażu i podłączenia agregatu, uzgodnionego ze służbami energetycznymi – operatorem sieci energetycznej; opracowanie instrukcji współpracy agregatu ze stacją TRAFO – przy zasilaniu sieci 400V i uzodnienie jej ze służbami energetycznymi - PGE Dystrybucja S.A. Oddział Białystok Rejon Energetyczny Łomża; 2) Sporządzenie projektu budowlanego żelbetowej płyty fundamentowej (pod agregat) – 4 egz. i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz Zamawiającego; 3) Wykonanie żelbetowej płycie fundamentowej o masie ≥ 2 x masa kompletnego agregatu prądotwórczego w wersji kontenerowej; 4) Montaż agregatu: posadowienie (z zakotwieniem) agregatu na płycie fundamentowej, podłączenie kabli (wyprowadzenia mocy), uziemienie, doprowadzenie sieci 230V do ładowania i monitorowania stanu akumulatorów 12V lub 24V; 5) Montaż SZR (samoczynne załączenie rezerwy) ręcznego w istniejącej kontenerowej Stacji TRAFO i powiązanie z rozdzielnią nN i transformatorem; 6) Rozruchy, opracowanie uproszczonej instrukcji obsługi agregatu prądotwórczego; 7) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, pomiary; 8) Przeszkolenie obsługi (co najmniej dwie osoby) – pracowników Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31122000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5.000,- zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczo-ści (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 81 8762 0009 0009 1688 2000 0010 z dopiskiem: „Wadium – Dostawa, montaż i uruchomienie agregatu prądotwórczego”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach