Centrum Informatyki Resortu Finansów ogłasza przetarg
- Adres: 26-601 Radom, Samorządowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 367 36 26 , , fax. 48 367 36 73
- Data zamieszczenia: 2019-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Informatyki Resortu Finansów
Samorządowa 1
26-601 Radom, woj. mazowieckie
tel. 48 367 36 26 , , fax. 48 367 36 73
REGON: 14263627400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cirf.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa montaż i uruchomienie 4 szt. szaf stelażowych 19” 47U na potrzeby CIRF wraz z usługami i dostawami towarzyszącymi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa montaż i uruchomienie 4 szt. szaf stelażowych 19” 47U, wraz z usługami i dostawami towarzyszącymi w tym w szczególności: 1) Wykonanie prac montażowych w serwerowni w OP Radom, w tym przeniesienie istniejących drzwi przesuwnych o szerokość dostawianych szaf; 2) Montaż 8 szt. listew PDU w czterech szafach oraz podpięcie ich do systemu zasilania CIRF; 3) Integracja systemu BMS z instalowanymi listwami PDU poprzez monitorowanie parametrów listew w systemie BMS; 4) Integracja z systemu SKD z 4 zamontowanymi przejściami dwustronnymi poprzez zwizualizowanie tych przejść; 5) Instalacja 4 SKD na dostarczonych szafach stelażowych; 6) opracowanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej (zwanej dalej „Dokumentacją powykonawczą”; 7) przeprowadzenie warsztatów z obsługi i zarządzania Sprzętem dla wskazanych przez Zamawiającego osób. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31213300-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną