Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie 2 automatycznych zmywarek kapturowych, 3 stołów do zmywarek i 2 uzdatniaczy wody

Kancelaria Sejmu RP ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 4/6/8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6942098 , fax. 022 6942098
  • Data zamieszczenia: 2012-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Sejmu RP
    ul. Wiejska 4/6/8 4/6/8
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6942098, fax. 022 6942098
    REGON: 00110334000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Sejmu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie 2 automatycznych zmywarek kapturowych, 3 stołów do zmywarek i 2 uzdatniaczy wody
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem nw. urządzeń: 1) dwóch automatycznych zmywarek kapturowych, 2) trzech stołów do zmywarek, 3) dwóch uzdatniaczy wody. 2. Wykonawca przeszkoli w obsłudze ww. urządzeń minimum 2 osoby wskazane przez Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia, licząc od daty podpisania protokołu potwierdzającego dostawę. 4. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2012 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429590003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejm.gov.pl/kancelaria
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach