Samorządowy Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 26-065 Piekoszów, ul. Częstochowska
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 30 61 024 , fax. 41 30 61 024
- Data zamieszczenia: 2020-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samorządowy Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej
ul. Częstochowska 75
26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie
tel. 41 30 61 024, fax. 41 30 61 024
REGON: 29074942800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://przychodniapiekoszow.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i podłączenie agregatu prądotwórczego do budynku SZPOZ Piekoszów oraz okablowanie sieciowe pomieszczeń w ramach projektu pn.: „Poprawa jakości i dostępności świadczeń zdrowotnych dzięki wdrożeniu e-usług w Samorządowym Zakładzie Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Piekoszowie oraz Samorządowym Zakładzie Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Chęcinach” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i podłączenie agregatu prądotwórczego do budynku SZPOZ Piekoszów oraz okablowanie sieciowe pomieszczeń w ramach projektu pn.: „Poprawa jakości i dostępności świadczeń zdrowotnych dzięki wdrożeniu e-usług w Samorządowym Zakładzie Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Piekoszowie oraz Samorządowym Zakładzie Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Chęcinach”. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również przynajmniej 5 letnia gwarancja na agregat prądotwórczy oraz przynajmniej 25 letnia gwarancja na okablowanie strukturalne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31122000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia – o ile wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci komputerowej na potrzeby realizacji projektu: „E-zdrowie jakości i dostępności usług medycznych poprzez wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego w Gminnym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Waśniowie i Garbaczu”
Dodano: 2019-01-07 - Wykonanie systemu zasilania rezerwowego na Stadionie Piłkarskim przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach
Dodano: 2017-02-15