Przetargi.pl
Dostawa, montaż i konfiguracja urządzeń multimedialnych wraz z wykonaniem i uruchomieniem materiałów audiowizualnych na potrzeby tworzenia wystawy w obiekcie Muzeum i Centrum Ruchu Harcerskiego.

Muzeum Historyczne Miasta Krakowa ogłasza przetarg

  • Adres: 31-011 Kraków, Rynek Główny 35
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa
    Rynek Główny 35
    31-011 Kraków, woj. małopolskie
    REGON: 382698540
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumkrakowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i konfiguracja urządzeń multimedialnych wraz z wykonaniem i uruchomieniem materiałów audiowizualnych na potrzeby tworzenia wystawy w obiekcie Muzeum i Centrum Ruchu Harcerskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa, montaż i konfiguracja urządzeń multimedialnych wraz z wykonaniem i uruchomieniem materiałów audiowizualnych na potrzeby tworzenia wystawy w obiekcie Muzeum i Centrum Ruchu Harcerskiego.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach do opisu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30231320-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowejc) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.d) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.e) zdolności technicznej lub zawodowej -i. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonujeco najmniej 3 zamówienia (umowy) z których każde polegało na przygotowaniu/opracowaniu/ wykonaniu kontentu multimedialnego złożonego minimum z jednej aplikacji o łącznej wartości zamówień minimum 100.000,00 zł brutto, w tym jedno zamówienie minimum 60.000,00 zł brutto, oraz wykonał co najmniej dwa zamówienia (umowy) z których każda polegała/ lub obejmowała/ dostawę sprzętu multimedialnego o wartości zamówienia minimum 100.000,00 zł brutto każda przy czym każde zamówienie (umowa) na dostawę sprzętu multimedialnego obejmowało minimum po 20 punktów multimedialnych..Uwaga: pod pojęciem "zamówienia" Zamawiający rozumie umowę.W przypadku gdy wartość wykazywanych zamówień(umów)jest określona w innej walucie niż PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na podstawie śr. kursu złotego w stosunku do walut obcych zgodnie z tabelą kursów śr. NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.Pod pojęciem „kontent multimedialny” Zamawiający rozumie dostępną przez powierzchnie dotykową interaktywne aplikacje i programy umożliwiające prezentację informacji w postaci obrazów, sekwencji wideo, prezentacji, animacji którym towarzyszy narracja i dźwięk oraz programy służące do przekazywania informacji kulturalnych/artystycznych/edukacyjnych.Pod pojęciem „sprzętu multimedialnego” Zamawiający rozumie urządzenia stanowiące połączenie kilku różnych form przekazu informacji (tekstu, dźwięku, grafiki, animacji, wideo) w celu dostarczania odbiorcom przekazu – informacji i treści. Pod pojęciem system zarządzania multimediami należy rozumieć: zespół urządzeń współpracujących ze sobą w celu zarządzania np. oświetleniem, nagłośnieniem, punktami multimedialnymi za pomocą procesora zarządzającego i/lub urządzeń przenośnych, paneli sterujących.Pod pojęciem „punkt medialny” Zamawiający rozumie składową urządzeń np. monitor, player, głośnik, projektor itp. pozwalający na uzyskanie pasywnego lub interaktywnego miejsca które swoją treścią lub zawartością może przyciągnąć uwagę użytkownika.ii. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował:a) jedną osobą pełniąca funkcję Kierownika Zespołu – posiadająca doświadczenie w zarządzaniu/kierowaniu/ koordynacją jako Kierownik Zespołu/ Koordynator w co najmniej dwóch zamówieniach/projektach obejmujących wykonanie wystawy.b) co najmniej dwoma osobami pełniącymi funkcję specjalisty ds. kontentu – posiadającymi (każda z osobna) doświadczenie w realizacji przynajmniej 3 projektów/ zamówień obejmujących wykonanie/opracowanie/przygotowanie kontentu multimedialnego gdzie odpowiadały za opracowanie prezentowanych treści,c) co najmniej jedna osoba pełniąca funkcję specjalisty ds. grafiki – posiadająca doświadczenie w realizacji przynajmniej 3 projektów/ zamówień obejmujących wykonanie/ opracowanie/przygotowanie kontentu multimedialnego gdzie odpowiadała za opracowanie prezentowanych materiałów graficznychd) co najmniej jedną osobą pełniąca funkcję specjalisty ds. dźwięku posiadającą doświadczenie w wykonaniu udźwiękowianie dla przynajmniej 3 animacji lub filmówe) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję specjalisty ds. oprogramowania posiadającą doświadczenie w realizacji przynajmniej 3 projektów/ zamówień obejmujących wykonanie kontentu multimedialnego gdzie odpowiadała za opracowanie aplikacji multimedialnychf) co najmniej jedna osoba pełniąca funkcję specjalisty UX Disigner - posiada doświadczenie w realizacji min. 3 projektów/ zamówień gdzie pełniła funkcję specjalisty ds. UX Disigner
g) co najmniej jedna osoba pełniąca funkcję specjalisty ds. audiodeskrypcji - posiada doświadczenie w opracowaniu materiałów audiowizualnych dla osób z wadami wzroku potwierdzone udziałem w opracowaniu/ współpracowaniu min. czterech materiałów audiodeskrypcjnychh) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję programisty - posiadającą szkolenie producenta wobec oferowanego systemu zarządzania w stopniu umożliwiającym co najmniej: tworzenie inteligentnych obiektów, programowanie presetów użytkownika., komunikację pomiędzy dwoma procesorami zarządzającymi zarządzanie (Wysyłanie/odbieranie komend i stanów) sprzętem multimedialnym, tworzenie hierarchicznych harmonogramów pracy dla całości i dla podgrup urządzeń oraz posiadającą doświadczenie w realizacji przynajmniej 2 projektów/ zamówień obejmujących wykonanie kontentu multimedialnego zawierającym co najmniej 20 punktów multimedialnych.Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach