Przetargi.pl
DOSTAWA, MONTAŻ I INTEGRACJA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AUDIOWIZUALNEGO DLA PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. KRZYSZTOFA KAMILA BACZYŃSKIEGO W GŁUCHOŁAZACH W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU CYFROWA SZKOŁA

Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4092100 , fax. 77 4092101
  • Data zamieszczenia: 2012-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
    Rynek 15 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 77 4092100, fax. 77 4092101
    REGON: 53141279200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA, MONTAŻ I INTEGRACJA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AUDIOWIZUALNEGO DLA PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. KRZYSZTOFA KAMILA BACZYŃSKIEGO W GŁUCHOŁAZACH W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU CYFROWA SZKOŁA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: DOSTAWA, MONTAŻ I INTEGRACJA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AUDIOWIZUALNEGO DLA PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. KRZYSZTOFA KAMILA BACZYŃSKIEGO W GŁUCHOŁAZACH W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU CYFROWA SZKOŁA Wykonawca zobowiązany jest do dostawy n/w sprzętu: 1) zestaw interaktywny; tablica interaktywna z projektorem krótkoogniskowym i z uchwytem ściennym - 7 szt. 2) piloty do testów i odpowiedzi z odbiornikiem i oprogramowaniem dla 24 uczniów - 1 komplet 3) głośniki - 14 szt. 4) wizualizer - 2 szt. 5) notebook dla nauczyciela- 11 szt. 6) netbook dla ucznia- 46 szt. 7) szafka z funkcją ładowania baterii do przechowywania i bezpiecznego przenoszenia komputerów uczniowskich - 2 szt. 8) urządzenie wielofunkcyjne kolor -1 szt. 9) drukarka - 1szt. 10) urządzenie i oprogramowanie do wideokonferencji - 1 komplet 11) zestaw do budowy szkolnej sieci internetowej - 1 komplet. Przedmiot zamówienia, został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). UWAGA: Ilekroć w załączniku nr 1 i 2a do siwz występuje nazwa konkretnego produktu lub sugerujące nazwy wyrobów konkretnych firm bądź znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy itp. - należy uznać, iż podano produkt przykładowy, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, materiałów równoważnych o parametrach technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż przyjęto w tym załączniku. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, żę oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Cały dostarczony sprzęt musi spełniać następujące warunki: - posiadać deklarację CE, - posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu, - komputery przenośne - spełniają wymogi Energy Star 5.0, -jest wyprodukowany w 2012r., fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich, - posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim, - posiadać okres gwarancji udzielonej przez dostawcę nie krótszy niż 3 lata, a w przypadku tablic interaktywnych nie krótszy niż 5 lat. Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo - odbiorczego z klauzulą -bez uwag, - sprzęt musi być ze sobą kompatybilny. Zamawiający posiada już sprzęt z oprogramowaniem Windows XP- Vista Windows 7 64 bit - proponowane urządzenia muszą współpracować z tymi systemami. W przypadku awarii dysków twardych w okresie gwarancji i rękojmi i ustalenia, że dysków nie da się naprawić, wadliwe dyski podlegają zwrotowi Zamawiającemu. Serwis musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Wykonawca zapewni dostęp online do aktualnych sterowników zainstalowanych na komputerach. Wykonawca będzie udzielał nieodpłatnych telefonicznych oraz za pomocą poczty elektronicznej konsultacji w zakresie dostarczonego przedmiotu zamówienia przez okres 12-tu miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2012&mc=11
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach