Przetargi.pl
Dostawa, montaż i dzierżawa obiektu złożonego z modułów kontenerowych.

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Harcerska 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7419580 , fax. 089 7419590
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Harcerska 1 1
    11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7419580, fax. 089 7419590
    REGON: 51075108800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.mragowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i dzierżawa obiektu złożonego z modułów kontenerowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, montaż, demontaż i wynajem (dzierżawa) na okres 18 miesięcy 16 kontenerów z przeznaczenie na pomieszczenia socjalno-biurowe Powiatowego Zarządu Dróg w Mrągowie przy ul. Nowogródzkiej 1. W skład obiektu wchodzą: - 14 szt kontenerów biurowych ( powierzchnia ok 14m2 każdy) - 2 szt kontenerów sanitarnych ( powierzchnia ok 14m2 każdy) 1.2 Zakres zamówienia obejmuje między innymi: - dostarczenie kontenerów; - kompleksowy montaż kontenerów na potrzeby PZD w miejscu wskazanym przez Zamawiającego ( na nawierzchni przygotowanej przez zamawiającego); - podłączenie instalacji wewnętrznych do sieci zewnętrznych ( podłączenie do sieci energetycznej , wodno-kanalizacyjnej) - demontaż obiektu po okresie wynajmu i uporządkowanie terenu. 2. Wymagania: 2.1 Użyć modułów kontenerowych w stanie bardzo dobrym z izolacją termiczną ścian i podłóg z wełny mineralnej ( o grubości zapewniającej komfort cieplny wymagany normatywnie).Moduły kontenerowe muszą być wykonane z materiałów konstrukcyjnych i wykończeniowych spełniających warunki wynikające z Polskich Norm. 2.2 Przegrody zewnętrzne i wewnętrzne powinny spełniać wymagania: w zakresie klasyfikacji ogniowej - NRO (nierozprzestrzeniające ognia), w zakresie klasyfikacji pożarowej - E30. 2.3 Wykończenie zewnętrzne kontenerów - blacha profilowana ocynkowana, wykończenie wewnętrzne - płyta wiórowa obustronnie laminowana. 2.4 Gotowy obiekt wyposażony w instalację odgromową. 2.5 Okna otwierane z PCV, zabezpieczone roletami zewnętrznymi. 2.6 Drzwi z klamkami i zamkami patentowymi 2.7 Dach wyposażony w system odprowadzania wody deszczowej. 2.8 Na podłodze wykładziny PCV z listwami przypodłogowymi . 2.9 Ogrzewanie elektryczne zapewniające dostateczne i bezawaryjne ogrzewanie pomieszczeń. 2.10 Instalacja oświetleniowa za pomocą lamp przeznaczonych do pomieszczeń biurowych. 2.11 Przedmiot zamówienia obejmuje montaż skrzynki rozdzielczej wraz z układem pomiarowym (atestowany licznik), wykonanie pomiarów elektrycznych w zakresie pomiaru stanu izolacji i pomiaru skuteczności ochrony przeciwporażeniowej. 3. Pomieszczenia biurowe Każde pomieszczenie ma być wyposażone co najmniej w dwa gniazda wtykowe, jedno gniazdo do grzejnika oraz puszkę do gniazda telefonicznego i 2 przełączniki. 4. Pomieszczenia sanitarne: 4.1 Kontenery sanitarne wyposażone w instalację wodno-kanalizacyjną oraz w wyposażenie minimum : I kontener wyposażony w: - co najmniej 1 umywalka - 2 kabiny WC (WC z przeznaczeniem dla kobiet i mężczyzn) - podgrzewacz wody II kontener wyposażony w: - 3 umywalki - 2 kabiny natryskowe - 2 pisuary - 2 kabiny WC - podgrzewacz wody (bojler) 4.2 Pozostałe wymagania: ogrzewanie , posadzka antypoślizgowa. 5. Powierzchnia komunikacyjna: korytarze muszą posiadać dostateczne oświetlenie Zamawiający oczekuje przygotowania przez składającego ofertę projektu obiektu zaplecza zawierającego informację o ilości oraz przeznaczenia poszczególnych modułów kontenerowych (w załączeniu propozycja rozwiązania projektu przygotowana przez Zamawiającego). Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie będzie realizowane zamówienie będące przedmiotem umowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442111003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj; o realizację zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) od daty wszczęcia postępowania zrealizowali co najmniej 1 zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, polegające na dostawie i montażu obiektu kontenerowego z pomieszczeniami socjalno biurowymi. Zamówienie to może być zrealizowane jako dostawa (sprzedaż) lub usługa (dzierżawy). 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B3) Oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych tego rodzaju usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,- co najmniej 2 zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, polegające na dostawie i montażu obiektu kontenerowego z pomieszczeniami socjalno biurowymi. Zamówienie to może być zrealizowane jako dostawa (sprzedaż) lub usługa (dzierżawy).Do wykazu leży dołączyć dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie (np.referencje). C.2) Opis zaoferowanych kontenerów, zdjęcia kontenerów, opis montażu, zasady użytkowania, materiały z których są wykonane, opis konstrukcji i materiałów wykończeniowych, opis wyposażenia. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem z wyjątkiem oświadczeń i pełnomocnictw , które należy składać w formie oryginałów. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.mragowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach