Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 31-319 Kraków, Bolesława Czerwieńskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 126 166 222 , fax. 126 166 229
- Data zamieszczenia: 2018-04-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
Bolesława Czerwieńskiego 16
31-319 Kraków, woj. małopolskie
tel. 126 166 222, fax. 126 166 229
REGON: 35076836500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i dostosowanie do przewożenia osób niepełnosprawnych windy osobowej w budynku użyteczności publicznej przy ul. Kutrzeby 4 w Krakowie – wymiana w istniejącym szybie napędu dźwigu, kabiny, sterowania elektrycznego dźwigu osobowego wraz z niezbędnym osprzętem i uzgodnieniami w UDT. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i dostosowanie do przewożenia osób niepełnosprawnych windy osobowej w budynku użyteczności publicznej przy ul. Kutrzeby 4 w Krakowie – wymiana w istniejącym szybie napędu dźwigu, kabiny, sterowania elektrycznego dźwigu osobowego wraz z niezbędnym osprzętem i uzgodnieniami w UDT. 2. Główny kod CPV: 42.41.61.00-6 – Windy Dodatkowy kod CPV: 42.96.10.00-0 – System sterowania i kontroli Dodatkowy kod CPV: 45.31.31.00-5 – Instalowanie wind Dodatkowy kod CPV: 45.31.12.00-2 – Roboty w zakresie instalacji elektrycznej 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania zamówienia określają następujące załączniki: Wzór umowy wraz załącznikami – Załącznik Nr 10 do SIWZ, Zakres rzeczowy zadania – Załącznik Nr 11 do SIWZ, Dane techniczne urządzenia istniejącego - Załącznik Nr 12 do SIWZ, Wycena prac - Załącznik Nr 13 do SIWZ, Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 14 do SIWZ, Projekt wykonawczy - Załącznik Nr 15 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji wynosił: minimum 24 miesiące i był tożsamy z okresem rękojmi. 5. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez potencjalnych wykonawców wizji lokalnej na terenie budynku użyteczności publicznej przy ul. Kutrzeby 4 - szczegółowe informacje w tym zakresie określa pkt. 2.5 SIWZ. 6. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w niniejszym postępowaniu. 7. Termin realizacji zamówienia: max. 110 dni od dnia zawarcia umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą przed upływem terminu do składania ofert w wysokości: 4.900,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu; oraz, że spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia, o których mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z Ofertą. Propozycje treści oświadczeń stanowią Załączniki Nr 2 i Nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, (tj. kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia posiadają wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ; 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców – zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ. 5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na podstawie Załącznika Nr 9 do SIWZ). 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego pełnomocnika może zostać zawarte w umowie o współdziałaniu złożonej wraz z ofertą. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi zostać złożony wraz z ofertą w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 8. Jeżeli Wykonawca nie będzie występował za pośrednictwem organu, przedstawiciela lub prokurenta, tylko za pośrednictwem pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy lub notarialnie poświadczona kopia, zawierający w swej treści upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania go w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Wycena ofertowa – wycena ofertowa musi zawierać wycenę wszystkich pozycji wyceny prac stanowiącej Załącznik Nr 13 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana dwóch wind towarowo-osobowych wraz z przebudową szybów windowych w budynku głównym Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej
Dodano: 2024-06-27 - Kompleksowa wymiana istniejącego dźwigu na nowy wraz z utylizacją starego dźwigu
Dodano: 2023-08-24 - Wymiana i dostosowanie do przewożenia osób niepełnosprawnych windy osobowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Grochowskiej 22 i 24 w Krakowie, w podziale na 2 części
Dodano: 2022-09-28 - Modernizacja budynku mienia gminnego przy ulicy Rynek 11 w Makowie Podhalańskim na potrzeby funkcjonowania MOPS polegającej na dostawie i montażu windy o napędzie elektrycznym.
Dodano: 2022-08-08 - Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku A Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie ul. Mogilska 109
Dodano: 2022-07-26 - Dostawa dźwigu i montaż oraz przystosowanie szybu dźwigowego dla ekip ratowniczych w budynku Urzędu Miasta Krakowa, przy Al. Powstania Warszawskiego 10.
Dodano: 2021-02-03 - Dostawa dźwigu i montaż oraz przystosowanie szybu dźwigowego dla ekip ratowniczych w budynku Urzędu Miasta Krakowa, przy Al. Powstania Warszawskiego 10.
Dodano: 2020-12-04 - Zakupu i montażu szybu zewnętrznego (windy). w ramach projektu pn: Zapewnienie funkcjonowania Dziennego Domu „SENIOR+”.
Dodano: 2020-08-28 - Zakupu i montażu szybu zewnętrznego (windy). w ramach projektu pn: Zapewnienie funkcjonowania Dziennego Domu „SENIOR+”.
Dodano: 2020-08-13 - PRZEBUDOWA DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BRZESKU
Dodano: 2020-07-10