Przetargi.pl
Dostawa, montaż i demontaż oraz obsługa kompletnego lodowiska dla Gminy Lesznowola

Gmina Lesznowola ogłasza przetarg

  • Adres: 05-506 Lesznowola, Gminna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7579340 do 42 wew. 113 , fax. 22 757 92 70
  • Data zamieszczenia: 2019-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lesznowola
    Gminna 60
    05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie
    tel. 022 7579340 do 42 wew. 113, fax. 22 757 92 70
    REGON: 53901200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.eobip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i demontaż oraz obsługa kompletnego lodowiska dla Gminy Lesznowola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa, montaż i demontaż oraz obsługa kompletnego lodowiska dla Gminy Lesznowola. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Dostawę, montaż i demontaż oraz obsługę dwóch kompletnych lodowisk o wymiarach 18 m x 40 m oraz wymiarach 10 m x10 m – połączonych ścieżką lodową 2. Dostawa wiaty namiotowej do zadaszenia większego lodowiska o wymiarach 20 m x 45 m (bez ścian bocznych, dach dwuspadowy). 3. Udostępnienie mieszkańcom sztucznego lodowiska oraz profesjonalnej infrastruktury sportowo - rekreacyjnej umożliwiającej użytkownikom zdrowy, rodzinny wypoczynek i zwiększenie aktywności fizycznej. 4. Możliwość nauki jazdy na łyżwach w ramach szkolnych zajęć sportowych oraz podczas zajęć indywidualnych. 5. Nieodpłatne korzystanie przez uczniów mieszkających na terenie Gminy Lesznowola oraz uczniów szkół podstawowych, gimnazjów mających siedzibę na terenie gminy i osób/grup na wniosek Zamawiającego w czasie użytkowania lodowiska od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. 6. Nieodpłatne korzystanie przez dzieci z lodowiska w ramach półkolonii organizowanych w czasie ferii zimowych w godz. od 8:00 do 15:00. 7. Biletowanie wstępu realizowane przez Wykonawcę w soboty, niedziele i święta (wszystkie sesje) oraz każdy dzień roboczy w godzinach od 16:00 do 22:00. 8. Skorzystanie z 50% zniżki na bilety wstępu oraz wypożyczalnię sprzętu dla rodzin posiadających troje dzieci oraz 70% zniżki dla rodzin posiadających czworo i więcej dzieci po okazaniu Lesznowolskiej Karty Dużej Rodziny. 10. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży biletów w następujących cenach: a) bilet normalny ( dla osoby dorosłej ) na kartę mieszkańca Gminy Lesznowola - 7 zł b) bilet normalny ( dla osoby dorosłej ) bez karty mieszkańca Gminy Lesznowola – 10 zł c) bilet ulgowy ( dla dzieci do lat 18 ) na kartę mieszkańca Gminy Lesznowola – 5 zł d) bilet ulgowy ( dla dzieci do lat 18) bez karty mieszkańca Gminy Lesznowola – 7 zł. 11. Koszt jednorazowego wypożyczenia łyżew: a) dla osoby dorosłej – 6 zł., b) dla dzieci – 3 zł Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1. Montaż lodowiska nastąpi do dnia 20.12.2019r. na terenie nieruchomości udostępnionej przez Zamawiającego (teren Zespołu Szkół Publicznych w Lesznowoli, przy ul. Szkolnej 8, działka nr ew. 232/2). Planowana lokalizacja lodowiska wskazana została na mapie poglądowej stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ. Demontaż lodowiska nastąpi nie później niż do 16 marca 2020 r. w godz. od 8:00 do 22:00, 2. Zamawiający udostępni przyłącze elektryczne o mocy 100 kW oraz dostęp do wody; Zamawiający pokryje koszty związane ze zużyciem energii elektrycznej oraz dostarczeniem wody na potrzeby eksploatacji lodowisk. 3. Dostawa, posadowienie i montaż kompaktowego agregatu chłodniczego, spełniającego poniższe wymagania: a) kompaktowy agregat chłodniczy o wydajności chłodniczej dla 34% roztworu glikolu etylenowego -12/-9 °C na poziomie min. 175 kW dla sytemu ziębniczego na bazie mat chłodniczych lub orurowanie chłodnicze z rur aluminiowych zapewniających brak falowania, b) współczynnik wydajności agregatu w trybie chłodzenia na poziomie min. COP=2,60 (COP- stosunek mocy chłodniczej do mocy pobieranej przez urządzenie), c) agregat musi być wyposażony w pełen roboczy wsad czynnika na bazie freonu dopuszczonego do stosowania i posiadającego wszelkie niezbędne atesty i zezwolenia na stosowanie, d) agregat musi posiadać minimum dwa obiegi chłodnicze, a każdy obwód chłodniczy musi być wyposażony w przetwornik wysokiego i niskiego ciśnienia, presostat wysokiego ciśnienia, e) agregat powinien zapewnić minimum cztery stopnie regulacji pracy: 25, 50, 75, 100%, f) agregat musi posiadać zintegrowany moduł hydrauliczny - pompa i naczynie rozszerzalne, elektroniczny wyłącznik przepływu, zawory odcinające i wyrównawcze, filtr wodny (średnica cząstek pow. 1 mm), przyłącze umożliwiające pomiar spadku ciśnienia parownika oraz pomiar dostępnego ciśnienia, zawór nadmiarowy dostosowany do instalacji, g) panel elektryczny agregatu musi być odporny na wpływy atmosferyczne i musi być wyposażony w dostęp rewizyjny, h) agregat musi być wyposażony w mikroprocesorowy moduł sterujący umożliwiający wyświetlanie informacji i kontrolę elementów niezbędnych do monitorowania funkcjonowania agregatu i lodowisk, i) poziom mocy akustycznej mierzony za pomocą pomiaru ciśnienia akustycznego w odległości 10 m od agregatu nie może przekraczać 65 dB (A), j) cały agregat chłodniczy musi odpowiadać wymogom bezpieczeństwa w Unii Europejskiej. 4. Dostawa i montaż modułowego systemu ziębniczego tafli lodowisk o wymiarach min. 18 m x 40 m oraz o wymiarach 10 m x 10 m: a) długość pojedynczego modułu min. 2,5 mb, b) kolektory zasilające muszą pracować w odpowiednim układzie, c) odległość (podziałka) pomiędzy osiami sąsiednich przewodów ziębniczych - nie może być większa niż 20 mm dla zapewnienia krótkiej drogi wymiany ciepła i bardzo równomiernej temperatury lodu, d) przewody ziębnicze muszą być wykonane z odpowiedniej gumy zapewniającego brak „falowania" po rozłożeniu na planowanej powierzchni. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania przewodów ziębniczych wykonanych z materiału wykazującego tendencje do „falowania" i powodujących potrzebę budowania i utrzymywania tafli lodu o nadmiernej grubości (max. 6 cm), e) kolektory zasilające muszą być zabudowane w sztywnej ramie stalowej, dodatkowo obudowanej blachą celem zabezpieczenia ich przed uszkodzeniem i dostępem osób niepowołanych. Dla połączenia między sobą rur kolektorów poszczególnych modułów muszą być użyte szybkozłącza zapewniające możliwie szybki montaż i demontaż oraz szczelność połączenia, f) Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć powierzchnię pod taflą lodowisk poprzez rozłożenie na całej powierzchni foli budowlanej oraz styropianu o grubości min. 4 cm. 5. Dostawa i napełnienie instalacji 34% roztworem glikolu etylenowego w ilości niezbędnej dla prawidłowej pracy układu. 6. Dostawa i montaż band na lodowisko 18 m x 40 m o wysokości od 1,1 m do 1,2 m: a) bandy muszą być wyposażone w dwie bramki wejście/wyjście oraz bramę wjazdową dla rolby o szerokości min. 3,20 m, b) konstrukcja band musi być wykonana ze stali cynkowanej ogniowo a wypełnienie z płyt PEHD o grubości min. 5 mm w kolorze białym, c) bandy wyposażone muszą być w dolną listwę okopową wykonaną z PEHD o grubości min. 10 mm w kolorze żółtym do wysokości max. 0,20 m oraz górne pochwyty wykonane z PE o grubości min. 10 mm w kolorze niebieskim lub czerwonym, d) promień w narożnikach bandy - max. 4,50 m. 7. Dostawa i montaż drewnianych dwustronnych band na lodowisko 10 m x 10 m o wysokości od 1,1 m do 1,2 m. a) konstrukcja band wykonana z drewna heblowanego. Deski o szerokości min. 200 mm mocowane dwustronnie pod kątem min. 10 °C. Cztery deski na każdą ze stron, b) górne pochwyty wykonane z drewna heblowanego o grubości min. 20 mm. 8. Dostawa maszyny do pielęgnacji lodowisk o parametrach i funkcjach: a) struganie tafli lodu (nóż strugający o długości min 200 cm), b) polewanie tafli lodu/pielęgnacja tafli lodu (maszyna musi być wyposażona we własny zbiornik na wodę o pojemności min. 400 l oraz w rury wylewowe, zawór regulacyjny i fartuch do wygładzania powierzchni tafli lodu), c) maszyna powinna być wyposażona w zbiorniki na śnieg o pojemności min. 0,9 m oraz system transportu struganego lodu z tafli do zbiornika, 9. Dostawa i montaż wiaty namiotowej o wymiarach 20 x 45 m bez ścian bocznych: a) konstrukcja wiaty namiotowej z dwuspadowym dachem musi być zgodna z obowiązującymi normami bezpieczeństwa śniegowego, ogniowego i wiatrowego, z możliwością montażu na nieutwardzonym podłożu, b) wiata po montażu musi spełniać warunki swobodnego korzystania zarówno przez użytkowników jak i obsługę lodowiska. 10. Dostawa i montaż oświetlenia lodowisk składającego się z czterech 4 naświetlaczy min. 250 W (każdy). 11. Dostawa i montaż nagłośnienia lodowiska składającego się z ze wzmacniacza min. 400 W, min. 4 głośników, 1 mikrofonu bezprzewodowego, odtwarzacza muzyki. 12. Dostawa nowych wykładzin gumowych w najbliższym otoczeniu lodowisk – min. 100 m2. 13. Dostawa min. 170 par łyżew w pełnej rozmiarówce, do odpłatnego wypożyczania przez Wykonawcę. 14. Dostawa min. 20 kasków dla dzieci. 15. Dostawa ostrzałki do łyżew w celu zapewnienia codziennego ostrzenia użytkowanych łyżew i suszarki do łyżew. 16. Dostawa środków dezynfekujących. 17. Dostawa chodzików do nauki jazdy na łyżwach – 3 szt. posiadające certyfikat CE. 18. Dostawa kontenerów (lub innych pomieszczeń) na potrzeby kasy, wypożyczalni łyżew, przebieralni, małej gastronomii. 19. Dostawa ławek oraz wieszaków dla użytkowników lodowiska – min. 10 szt. 20. Pierwszy montaż i rozruch instalacji, wytworzenie tafli lodu minimum 5 cm. 21. Demontaż po okresie funkcjonowania lodowisk wraz z infrastrukturą towarzyszącą, w terminie do dnia 16.03.2019r. Wykonawca zobowiązuję się przywrócić teren, na którym zostały zamontowane lodowiska do jego stanu przed montażem. 22. Prowadzenie bieżącej działalności, jako Wykonawca w zakresie obsługi, eksploatacji lodowiska oraz jego infrastruktury jak również wykonywania czynności rozrywkowo - edukacyjnej w zakresie jak poniżej: a) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wypożyczalni łyżew w bezpośrednim sąsiedztwie lodowiska oraz ostrzalni łyżew jak również miejsca do suszenia łyżew. b) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykwalifikowaną kadrę (min. 3 osoby), w tym obsługę techniczną lodowisk i jego infrastruktury oraz obsługę imprez towarzyszących, c) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia lodowisk polegającego na konserwacji i pielęgnacji tafli lodowiska, dbaniu o estetyczny wygląd lodowiska, zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z lodowiska , mając do dyspozycji narzędzia i maszyny opisane jak wyżej, d) Wykonawca zobowiązany jest do serwisowania lodowiska w trakcie jego użytkowania, e) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia i ochrony lodowisk, f) Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia opłaty do ZAIKS z tytułu publicznego odtwarzania utworów słownych, muzycznych, słowno - muzycznych, g) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej ilości toalet ogólnodostępnych dla użytkowników lodowiska, h) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej ilości koszy na śmieci i utylizacji śmieci na własny koszt. i) maszynę do pielęgnacji lodu wraz z obsługą do użytku w miarę potrzeb, nie rzadziej niż 2 razy dziennie w godz 7:00- 8:00 oraz 15:00-16:00, j) miejsca do przechowywania odzieży dla użytkowników , przy czym Wykonawca nie bierze odpowiedzialności za pozostawione rzeczy, k) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, od roszczeń osób korzystających z lodowiska za ewentualne szkody wynikające z wypadków powstałych na lodowiskach lub bezpośrednio w sąsiedztwie i w tym zakresie zwolnienie od tej odpowiedzialności Zamawiającego, l) udostępni w widocznym miejscu regulamin korzystania z lodowisk 23. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania punktu tzw. małej gastronomii (w szczególności napoje zimne i gorące). 24. Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania na facebooku informacji dotyczących funkcjonowania lodowiska. 25. Odpowiedzialność z tytułu użytkowania lodowiska ponosi Wykonawca. 26. Wykonawca dokona zgłoszenia o montażu lodowisk wraz z wiatą namiotową do właściwego miejscowo organu architektoniczno - budowlanego (Starostwo Powiatowe w Piasecznie). 27. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, gdy zachodzi w szczególności jedna z poniższych sytuacji: a) temperatura zewnętrzna powietrza w ciągu doby będzie wyższa niż +10 stopni Celsjusza przez co najmniej 2 godziny, b) prędkość wiatru będzie wyższa niż 2,0 m/s, przy jednoczesnej temperaturze powietrza wyższej niż +8 stopni Celsjusza, c) promieniowanie słoneczne nie będzie rozproszone przez chmury, a temperatura powietrza będzie wyższa niż +8 stopni Celsjusza, d) wystąpią intensywne opady deszczu przez co najmniej godzinę przy temperaturze powietrza 0 stopni Celsjusza, e) wystąpią przerwy w dostawie prądu, f) wystąpi opóźnienie w uruchomieniu przyłącza elektroenergetycznego. 28. Jeżeli w czasie uruchomienia lodowisk temperatura powietrza i warunki atmosferyczne nie pozwalają na utworzenie tafli lodu, termin jego utworzenia zostaje przesunięty do czasu zaistnienia korzystnych do zamrożenia tafli lodu warunków atmosferycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44211100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .1. Wykonawca przedłoży wraz z ofertą przetargową: 1) Formularz OFERTA – sporządzony według formularza stanowiącego Rozdział 1 SIWZ. 2) Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV ppkt 1 niniejszej SIWZ, aktualne na dzień składania ofert – sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, aktualne na dzień składania ofert - sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy. 5) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako: Konsorcjum, Spółka Cywilna). Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. UWAGA: Pod pojęciem „kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie” należy rozumieć odpis pełnomocnictwa poświadczony notarialnie (w tym kserograficzna kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem). 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (oryginał), o którym mowa w Rozdziale 2, pkt. V SIWZ. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania, o którym mowa powyżej – stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej www.lesznowola.eobip.pl w zakładce „Przetargi” informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: dotyczącej: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekaże Zamawiającemu oświadczenie (oryginał) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – według formularza stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach