Przetargi.pl
Dostawa, montaż i demontaż oraz obsługa kompletnego lodowiska dla Gminy Brwinów

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-840 Brwinów, ul. Grodziska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2019-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12
    05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.brwinow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i demontaż oraz obsługa kompletnego lodowiska dla Gminy Brwinów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : dostawa, montaż i demontaż oraz obsługa kompletnego lodowiska dla Gminy Brwinów 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje : 1) Dostawę, montaż , uruchomienie oraz demontaż po sezonie lodowiska o wymiarach 20m x 40m na sezon 2019/2020 na działce nr 3/16 w Brwinowie przy ul. Przejazd w Brwinowie; 2) Dostawę i montaż kompletnego modułowego systemu chłodniczego tafli lodowiska; 3) Dostawę i montaż band rekreacyjnych: a) samoprzymrażalnych, b) otaczających taflę z dwoma bramkami wejście/wyjście oraz bramę wjazdową umożliwiająca wjazd rolby, c) konstrukcja band musi być wykonana ze stali cynkowanej ogniowo, a wypełnienie z płyt PEHD o grubości min. 8 mm w kolorze białym; bandy wyposażone muszą być w dolną listwę okopową wykonaną z PEHD, promień w narożnikach bandy-max. 4,50m; 4) Dostawę i montaż wraz z podłączeniem do sieci elektrycznej na swój koszt oświetlenia tafli lodowiska składającego się z czterech demontowanych słupów, 8 naświetlaczy min 250W; 5) Dostawę, posadowienie i montaż wraz z podłączeniem do sieci elektrycznej na swój koszt kompaktowego agregatu chłodniczego o wydajności chłodniczej dostosowanej do powierzchni lodowiska na bazie orurowania chłodniczego z rur aluminiowych zapewniających brak falowania, wyposażonego w automatykę sterującą pozwalającą na całkowicie bezobsługową pracę w temperaturach otoczenia do +10oC, prędkość wiatru do 2 m/s, promieniowania rozproszonego. Agregat jest przeznaczony do posadowienia na zewnątrz (tzw. wersja KOMPAKT). Agregat musi być wyposażony w mikroprocesorowy moduł sterujący umożliwiający wyświetlenie temperatury glikolu i czynnika chłodniczego, ciśnienie czynnika chłodniczego, system włączania/wyłączania zabezpieczenia przed zamarznięciem parownika. Panel agregatu musi być odporny na wpływy atmosferyczne i musi być wyposażony w dostęp rewizyjny. Poziom mocy akustycznej mierzony za pomocą pomiaru ciśnienia akustycznego w odległości 10 m od agregatu nie może przekraczać 65 dB (A). Agregat chłodniczy musi odpowiadać wymogom bezpieczeństwa UE; 6) Dostawę i napełnienie instalacji 35% roztworem glikolu etylowego i rozruch lodowiska, Wykonawca zapewni w okresie trwania umowy glikol w niezbędnej ilości do uzupełnienia w przypadku wystąpienia wycieków; 7) Montaż i rozruch instalacji oraz wytworzenie warstwy lodu o grubości 5cm; 8) Dostawę mat ryflowanych zapewniających swobodne poruszanie się w łyżwach pomiędzy taflą lodowiska o wymiarach: min.1 m szerokości oraz min. 100mb długości, wypożyczalnią łyżew i miejscem do zmiany obuwia na łyżwy; 9) Dostawę chodzików do nauki jazdy na łyżwach, posiadających płozy umożliwiające płynne poruszanie się po lodzie i zapewniające wygodę manewrowania jak i zapobiegające przechylaniu się na boki. (Waga chodzika odpowiednio zbilansowana do całości aby zapewnić stabilność i ograniczyć do minimum możliwość upadku. Dwa uchwyty powleczone gumą tak aby dziecko bezpiecznie mogło się trzymać i czuć się pewnie. Chodziki wykonane z włókna szklanego pokrytego poliuretanem posiadających certyfikat CE) - 3 szt.; 10) Dostawę 20 szt. kasków dla dzieci oraz suszarek do łyżew; 11) Organizację kasy oraz wypożyczalni łyżew. Udostępnienie min 120 szt. łyżew w pełnej rozmiarówce (dla dzieci, młodzieży, dorosłych) oraz kasków dla dzieci w godzinach pracy lodowiska z uwzględnieniem, że cena jednorazowego wypożyczenia łyżew nie może przekroczyć 1 zł (cena 1 zł obejmuje także wypożyczenie kasku). Łyżwy powinny być nie starsze niż 12 miesięcy. But wewnętrzny wykonany z szybkoschnącego materiału, utrzymujący ciepło. System Outstop – blokada uniemożliwiająca przesuwania buta wewnętrznego podczas wkładania stopy; 12) Zapewnienie środków dezynfekujących i dezynfekcja butów (łyżew) po każdym wypożyczeniu; 13) Dostawę i montaż systemu nagłośnienia lodowiska składającego się ze wzmacniacza min 400W, min 4 głośników, odtwarzacza muzyki . Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia opłaty ZAIKS z tytułu publicznego odtwarzania utworów słownych, muzycznych, słowno-muzycznych. Odtwarzanie mużyki w czasie udostępnienia lodowiska; 14) Zapewnienie sprzętu do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowiska; a) Wykonawca zabezpiecza maszynę i urządzenia do pielęgnacji lodowiska o funkcjach: struganie tafli lodu, pielęgnacja tafli lodu. Urządzenie powinno być wyposażone w zbiornik na śnieg oraz system transportu struganego lodu. Wykonawca poniesie koszty tej obsługi; b) Wykonawca zobowiązany jest do serwisowania lodowiska w trakcie jego użytkowania. Pielęgnacja lodowiska nie rzadziej niż 2 razy dziennie w godz. 7:00-8:00 oraz 14:00-15:00 oraz w miarę potrzeb; 15) Nieodpłatne udostępnienie mieszkańcom lodowiska we wszystkie dni tygodnia, od 9:00 do 21:00. 16) Zapewnienie serwisu łyżew stanowiących własność osób korzystających z lodowiska w zakresie ostrzenia, którego koszt nie może przekroczyć 6 zł; 17) Lodowisko, o którym mowa w § 1 oraz infrastrukturę towarzyszącą tj. punkt kasowy, wypożyczalnię łyżew, przebieralnię, zapewnia Wykonawca; 18) Zapewnienie oświetlonego miejsca do zmiany obuwia użytkowników na łyżwy (wiata metalowa lub drewniana o wymiarach 3mx6m ze ścianami pełnymi z trzech stron + ławki + wieszak). Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przechowywane rzeczy; 19) Zatrudnienie minimum 3 pracowników obsługujących prace lodowiska i jego infrastrukturę; 20) Zorganizowanie 2 imprez ogólnodostępnych o charakterze kulturalno-rozrywkowym w terminach i tematyce uzgodnionej z Zamawiającym i przeprowadzonych przez animatora, którego zapewni Wykonawca; 21) Uzgodnienie z Zamawiającym treści regulaminu korzystania z lodowiska oraz jego wprowadzenie do stosowania nie później niż 06.12.2019 r.; 22) Udostępnienie regulaminu korzystania z lodowiska w widocznym miejscu; 23) Zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z lodowiska; 24) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości min. 200.000,00 zł za każde zdarzenie za ewentualne szkody wynikające z wypadków powstałych na lodowisku lub bezpośrednio w jego sąsiedztwie i ponoszenie kosztów z tego tytułu; 25) Ubezpieczenie wyposażenia i elementów lodowiska od dewastacji, kradzieży, kradzieży zwykłej oraz od ognia i zdarzeń losowych; 26) Zapewnienie 2 szt. toalet ogólnodostępnych dla użytkowników lodowiska wraz z ich serwisem 2 razy w tygodniu; 27) Zapewnienie odpowiedniej ilości pojemników na śmieci oraz zawarcie umowy na wywóz i zagospodarowanie odpadów (śmieci) z firmą wpisaną do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych z terenu Gminy Brwinów oraz ponoszenie kosztów z tego tytułu; 28) Zapewnienie podłączenia elektrycznego odbiorników do rozdzielni elektrycznej o mocy minimalnej ok. 100 kWh posadowionej w odległości do 10m od miejsca lokalizacji agregatu chłodniczego i poniesienie kosztów z tego tytułu. Podłączenie musi być wykonane przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia; 29) Zapewnienie serwisowania wszystkich urządzeń w czasie obowiązywania umowy; 30) Demontaż i wywóz kompletu lodowiska po sezonie oraz zagospodarowanie powstałych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 31) Zamawiający udostępni Wykonawcy przyłącze elektryczne o mocy 100 KW oraz dostęp do wody oraz pokryje koszty związane ze zużyciem energii elektrycznej oraz dostarczeniem wody na potrzeby wykonania i eksploatacji lodowiska. 2.1 Zamawiający podzielił zamówienie na: 1) zamówienie obligatoryjne – do dnia 28.02.2020r., 2) zamówienie fakultatywne (prawo opcji) – od dnia 1.03.2020 r. do 31.03.2020r., którego realizacja jest zależna od decyzji Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia wydłużając termin zamówienia od dnia 1.03.2020r. do 31.03.2020r. Rezygnacja z realizacji części przedmiotu zamówienia (prawo opcji), nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. 2.2. Sposób realizacji zamówienia został określony we wzorze umowy /załącznik nr 6 do SIWZ/.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa na potrzeby zamówienia Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, zawierające informacje wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązku informacyjnego zgodnie z RODO (załącznik nr 5 do SIWZ). 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w rozdz. VIII ust.2 SIWZ składa każdy z tych wykonawców. 4) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 5) Jeżeli wykazy, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 6) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII ust. 3 i 4, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII ust. 3 i 4, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są aktualne. 8) Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 9) Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 10) Dokumenty oraz uzupełnione dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 11) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7.2. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wzywa Wykonawcę, który nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności nie podlegania wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7.3. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7.4. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia - wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. 7.5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach