Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-729 Łódź, ul. Smutna 28
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6373196 , fax. 042 6781037
- Data zamieszczenia: 2009-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łodzi
ul. Smutna 28 28
91-729 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6373196, fax. 042 6781037
REGON: 47169623500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa, montaż 8 kontenerów w tym 2 kontenerów sanitarnych przystosowanych do ustawienia na zbiornikach na nieczystości (bez zakupu tych zbiorników) oraz wynajem 2 zbiorników na nieczystości płynne - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie I - zakup, dostawa, montaż 8 kontenerów w tym 2 kontenerów sanitarnych przystosowanych do ustawienia na zbiornikach na nieczystości (bez zakupu tych zbiorników). Parametry techniczne przedmiotu zamówienia, ich montażu oraz wymagania dotyczące ich połączenia i usytuowania zostały szczegółowo określone w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zadanie II - wynajem 2 zbiorników na nieczystości płynne. Zbiorniki są przeznaczone do podłączenia do kontenerów sanitarnych 1S i 2S, zgodnie ze schematem połączenia kontenerów stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, schematem kontenera 1S - stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ oraz schematem kontenera 2S - stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442111003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienie wadium w niniejszym postępowaniu.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia w zakresie wszystkich zadań mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 Ustawy. Zamawiający oceni spełnianie warunków przez wykonawców na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunku udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych c) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 1 do Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 12 oraz 13 do SIWZ. d) Szczegółowy opis oferowanych kontenerów, z którego winno wynikać, iż są one zgodne z opisem przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1, 3-11 do SIWZ) oraz wyposażone zgodnie z wymogami Zamawiającego (w zakresie zadania I) e) Szczegółowy opis oferowanych zbiorników, z którego winno wynikać, iż są one zgodne z opisem przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1, 3-11 do SIWZ) oraz wyposażone zgodnie z wymogami Zamawiającego (w zakresie zadania II) f) Oświadczenie o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom załącznik nr 3 do Formularza oferty - odpowiednio do Zadania I - załącznik nr 12, a do Zadania II - załącznik nr 13 do SIWZ. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 104/2016 Na dostawę i montaż blaszanych komórek w zabudowie szeregowej ze wspólnymi ścianami i komórek blaszanych wolnostojących.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa obiektu na potrzeby zabudowy uzupełniającej zagospodarowanie kompleksu uzdrowiskowo - termalnego PGK TERMY Uniejów, dla obsługi ruchu turystycznego osób korzystających z ujęcia wód termalnych w Uniejowie.
Dodano: 2016-03-24 - ZP/56/2015 NA Dostawę i montaż komórek blaszanych dla zasobów Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Bałuty
Dodano: 2015-07-24 - Usługa wynajmu kontenerów
Dodano: 2015-05-07 - Usługa wynajmu kontenerów - nr sprawy 118/ZP/14.
Dodano: 2014-10-10 - Dostawa kontenera socjalnego (mieszkalnego)
Dodano: 2013-04-09 - Zakup i dostawa 3 szt. domków holenderskich
Dodano: 2011-07-25 - DOSTAWA ZAPLECZA SPORTOWEGO NA BOISKO W EMILINIE
Dodano: 2011-07-08 - ZAKUP W FORMIE LEASINGU WRAZ Z MONTAŻEM KONTENERÓW BIUROWO-SOCJALNYCH NA POTRZEBY SKŁADOWISKA ODPADÓW W WOLI KRUSZYŃSKIEJ
Dodano: 2011-02-16 - ZAKUP W FORMIE LEASINGU WRAZ Z MONTAŻEM KONTENERÓW BIUROWO-SOCJALNYCH NA POTRZEBY SKŁADOWISKA ODPADÓW W WOLI KRUSZYŃSKIEJ
Dodano: 2011-01-27