Powiat Pruszkowski ogłasza przetarg
- Adres: 05-800 Pruszków, ul. Drzymały
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7381400 , fax. 22 7289247
- Data zamieszczenia: 2019-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Pruszkowski
ul. Drzymały 30
05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
tel. 22 7381400, fax. 22 7289247
REGON: 01326714400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.pruszkow.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa monitorów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 60 szt. monitorów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszkowie. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik A do SIWZ. Dodatkowe informacje znajdują się w załączniku B do SIWZ - projekt umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy fabrycznie nowy, bez wad wrazz aktualnymi atestami i certyfikatami na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskichi europejskich norm. Przedmiot zamówienia obejmuje transport przedmiotu umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego- Starostwo Powiatowe w Pruszkowie, ul. Drzymały 30, III piętro. Sprzęt ma być fabrycznie nowy tj. nieużywany, nieuszkodzony, nieregenerowany, nieobciążony prawami osób lub podmiotów trzecich i wyprodukowany nie wcześniej niż na 24 miesiące przed terminem składania ofert oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedaży producenta. Zamawiający wymaga, aby wszystkie 60 szt. monitorów pochodziło od jednego producenta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33195100-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) formularz oferty – /zał. nr 1/; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – /zał. nr 2/; 3) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – /zał. nr 3/; 4) stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru – załącznik Wykonawcy. 5) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) (jeżeli dotyczy), 6) karta produktu oferowanego monitora.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa monitorów przemysłowych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA (2)
Dodano: 2023-04-12 - DZP.261.34.2022 dostawA sprzętu komputerowego i elektronicznego - w podziale na części
Dodano: 2023-02-08 - Dostawa sprzętu medycznego w postaci KARDIOMONITORÓW związanego z zapobieganiem lub zwalczaniem epidemii wywołanej zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 na obszarze Województwa Mazowieckiego.
Dodano: 2021-12-03 - Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego
Dodano: 2021-10-19 - Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego
Dodano: 2020-12-29 - Dostawa kardiomonitorów dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
Dodano: 2020-04-22 - Dostawa kardiomonitorów dla Oddziału Neurologicznego Szpitala Bielańskiego w Warszawie
Dodano: 2019-09-30 - Zakup i dostawa kardiomonitorów z centralą monitorującą i wyposażeniem realizowana w ramach zadania pn. „Zakup sprzętu medycznego dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego: angiograf kardiologiczny, ramię „C” dla Poradni Gastrologicznej, sterylizatory wraz z adaptacją pomieszczeń, karetka, aparat USG, aparat RTG oraz inny sprzęt i aparatura medyczna wraz z adaptacją pomieszczeń”
Dodano: 2019-06-13 - Dostawa sprzętu medycznego
Dodano: 2018-11-07 - Dostawa monitorów LCD
Dodano: 2017-07-07