Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48223179790 , fax. +48223179797
- Data zamieszczenia: 2017-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie
ul. Żwirki i Wigury 63A
02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48223179790, fax. +48223179797
REGON: 000288969 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spdsk.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MONITORÓW MEDYCZNYCH NA SALE OPERACYJNE DLA SPDSK W WARSZAWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów medycznych na sale operacyjne dla SPDSK w Warszawie. 2. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy, Formularz parametrów technicznych oraz Formularz cenowy, to jest Załączniki Nr 1, 2, 5 i 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30231300-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty wymagane w ofercie: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – wg Załącznika Nr 3 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Formularz parametrów technicznych – wg Załącznika Nr 5 do SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – wg Załącznika Nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa 10 monitorów multimedialnych (interaktywnych) oraz 1 monitora (wyświetlacza) wraz z montażem
Dodano: 2024-06-27 - Dostawa Sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-05-21 - Dostawa 10 monitorów multimedialnych (interaktywnych) oraz 1 monitora (wyświetlacza) wraz z montażem
Dodano: 2024-05-08 - Dostawa 120 monitorów dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych
Dodano: 2024-02-15 - Dostawa monitorów
Dodano: 2023-08-09 - Dostawa sprzętów IT
Dodano: 2023-04-30 - Dostawa monitorów i komputerów przenośnych notebook
Dodano: 2022-12-15 - Dostawa monitorów i komputerów przenośnych notebook
Dodano: 2022-10-11 - Dostawa monitora
Dodano: 2021-06-21 - Zakup sprzętu w postaci 11 monitorów komputerowych.
Dodano: 2021-01-29