Przetargi.pl
„Dostawa monitorów kardiologicznych i centrali monitorujących dla Oddziału Chorób Wewnętrznych w Powiatowym Centrum Zdrowia w Kartuzach”

Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, Floriana Ceynowy
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 854 800, , fax. 586 854 840
  • Data zamieszczenia: 2019-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o.
    Floriana Ceynowy 7
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 586 854 800, , fax. 586 854 840
    REGON: 22063828700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pczkartuzy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa monitorów kardiologicznych i centrali monitorujących dla Oddziału Chorób Wewnętrznych w Powiatowym Centrum Zdrowia w Kartuzach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ośmiu monitorów kardiologicznych oraz dwóch centrali monitorujących dla Oddziału Chorób Wewnętrznych w Powiatowym Centrum Zdrowia w Kartuzach w ramach programu polityki zdrowotnej pn. Program Profilaktyki i Leczenia Chorób Układu Sercowo- Naczyniowego POLKARD na lata 2017-2020 w zakresie zadania: „Wyposażenie/doposażenie w centrale monitorujące i monitory kardiologiczne oddziałów chorób wewnętrznych w roku 2019”. 2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem dostawę przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, montaż, instalacje i uruchomienie oraz serwis i przeszkolenie pracowników. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – wykaz wymaganych i punktowanych parametrów przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 5. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące. Okres rękojmi za wady równy będzie okresowi udzielonej gwarancji jakości; 2) Wszelkie usługi serwisowe w okresie udzielonej gwarancji jakości będą świadczone przez autoryzowany serwis upoważniony przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela zaoferowanego sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 2 do SIWZ nazwę podmiotu oraz adres autoryzowanego serwisu; 3) Wszystkie oferowane przez Wykonawcę produkty muszą być wyrobami medycznymi, co zostanie potwierdzone dokumentem potwierdzającym wpis/zgłoszenie/powiadomienie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oferowanego sprzętu medycznego stanowiących wyroby medyczne, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 175), o ile jego posiadanie jest wymagane przez przepisy ustawy o wyrobach medycznych. 6. Respektując zapisy ustawy Prawo zamówień publicznych w kwestii dotyczącej zasad opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający oświadcza, że w przypadku wskazania w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów, pochodzenia elementu, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, przytoczona nazwa określa jedynie przykładowy element przedmiotu zamówienia o minimalnych wymaganiach. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego elementu przedmiotu zamówienia. Zaoferowany element przedmiotu zamówienia musi spełniać: a) min. parametry techniczno-użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub, b) obowiązujące wymagania określone w dokumentach, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 Pzp, jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odnoszono się do tych dokumentów. 7. W przypadku zaoferowania równoważnego elementu przedmiotu zamówienia, Wykonawca winien jest załączyć do oferty stosowny wykaz rozwiązań równoważnych wraz z opisem zaproponowanych rozwiązań w celu wykazania równoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa Ofertę w formie określonej przez Załącznik Nr 1 do SIWZ. Do oferty każdy Wykonawca obowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ), 2) Opis wymaganych i punktowanych parametrów przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo, w ofercie należy złożyć oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach