Przetargi.pl
Dostawa monitorów kardiologicznych - sprawa nr ZP/7/2016

Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, ul. Wiejska 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 668 91 00 , fax. 56 668 91 01
  • Data zamieszczenia: 2016-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
    ul. Wiejska 9 9
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 668 91 00, fax. 56 668 91 01
    REGON: 00030232700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbrodnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa monitorów kardiologicznych - sprawa nr ZP/7/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury (monitorów) kardiologicznych: 4 kardiomonitorów i 1 centrali kardiologicznej oraz 2 monitorów do pomiarów hemodynamicznych serca. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części. 3. Projekt umowy stanowiący sposób realizacji dostawy dla pakietu nr 1 (załącznik nr 7 do SIWZ) wraz z załącznikiem nr 5 do SIWZ są integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia. 4. Projekt umowy stanowiący sposób realizacji dostawy dla pakietu nr 2 (załącznik nr 8 do SIWZ) wraz z załącznikiem nr 6 do SIWZ są integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających. 6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej oraz dynamicznego systemu zakupów. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający dopuszcza udział w wykonywaniu zamówienia podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331950003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.1 Pakiet nr 1: 4.200,00 zł 2.2. Pakiet nr 2: 1.080,00 zł 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rach. bankowy 93 9484 1150 2200 0000 5733 0004 i załączyć do oferty potwierdzenie wpłaty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego. Tytuł przelewu wadium powinien być oznaczony numerem sprawy ZP/7/2016 i nr pakietu. 6. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w punkcie 3.2. - 3.5: 6.1. dokument wadialny powinien być złożony w oryginale, 6.2. wadium musi zapewnić bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela/gwaranta kwoty wadium na żądanie zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Ustawy, 6.3. wadium musi być zapewnione na cały okres związania ofertą, 6.4. zalecamy dołączenie do oferty aktualnego na dzień sporządzenia dokumentu wadialnego dokumentu wykazującego umocowanie osób podpisanych na dokumencie wadialnym do działania w imieniu gwaranta/poręczyciela. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10 i 11. 8. Wykonawcy, którego oferta została uznana jako najkorzystniejszą, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy złożony przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zozbrodnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach