Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc ogłasza przetarg
- Adres: 01-138 Warszawa, ul. Płocka 26
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 43 12 312
- Data zamieszczenia: 2009-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
ul. Płocka 26 26
01-138 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 43 12 312 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.igichp.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa monitora LCD - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa monitora LCD 22 cale: Typ matrycy: TN Format obrazu: 16:9 Przekątna ekranu: 21.5 cale Rozmiar plamki: 0,248 mm Nominalna rozdzielczość: 1920 x 1080 FULLHD Jasność: 300 cd/m2 Kontrast: 50000:1 Czas reakcji matrycy: 2 ms Kąt widzenia w pionie: 160 Stopni Kąt widzenia w poziomie: 170 Stopni Ilość wyświetlanych kolorów: 16.7 min Gniazdo D-Sub: 1 szt. Gniazdo DVI: 1 szt. Wbudowany zasilacz: Tak Zgodność z normami: ISO 13406-2 klasa II Kolor obudowy: Czarny piano back Wysokość: 396 mm Szerokość: 523 mm Głębokość: 198 mm Pobór mocy Wł./Wył 40/1 W Waga: 3.9 kg - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302313000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: W zakresie warunków wskazanych w pkt. 1 i 4, ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia/ nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w / w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igichp.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń CCTV wraz z oprogramowaniem
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa 20 szt. monitorów komputerowych dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach
Dodano: 2016-07-25 - Zakup i dostawa sprzętu audiowizualnego oraz modernizacja Systemu Audiowizualnego w obiekcie Urzędu m. st. Warszawy przy ul. Młynarskiej 43/45
Dodano: 2016-06-24 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w sprawie dostawy 180 szt. monitorów LCD na wyposażenie stanowisk pracy sędziów i pracowników Naczelnego Sądu Administracyjnego
Dodano: 2016-06-17 - DOSTAWA URZĄDZEŃ KOMPUTEROWYCH DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU PRZYRODNICZO - HUMANISTYCZNEGO W SIEDLCACH
Dodano: 2016-06-10 - Wykonanie i wdrożenie systemu informatycznego pt.: System Wspomagania Organizacji Rozpraw (SWOR) w Sądzie Rejonowym w Gostyninie, ul. 3 Maja 43
Dodano: 2016-03-08 - Wykonanie i wdrożenie systemu informatycznego pt.: System Wspomagania Organizacji Rozpraw (SWOR) w Sądzie Rejonowym w Gostyninie, ul. 3 Maja 43
Dodano: 2016-02-26 - Dostawa monitorów i zasilacza awaryjnego do Sądu Okręgowego, ul. Piłsudskiego 10, 26 - 600 Radom, Sądu Rejonowego, ul. Moniuszki 6, 26 - 700 Zwoleń i Sądu Rejonowego, ul. Partyzantów 1, 27 - 300 Lipsko oraz dostawa komputerów przenośnych do Sądu Rejonowego, Al. Jana Pawła II 11, 26 - 400 Przysucha i Sądu Rejonowego, Plac Marii Konopnickiej 7, 26 - 500 Szydłowiec
Dodano: 2015-12-03 - Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu:Wykorzystanie sieci neuronowych do sterowania procesów cieplnych w budynkach, dla Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2015-11-26 - Zakup stacji roboczych z monitorami, urządzenia wielofunkcyjnego formatu A3 oraz brzegowego urządzenia sieciowego
Dodano: 2015-11-24