Przetargi.pl
Dostawa monitora funkcji życiowych do siedziby Zamawiającego

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. Warszawska 62
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 675 55 55 , fax. 0-43 676 11 99
  • Data zamieszczenia: 2011-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Warszawska 62 62
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 043 675 55 55, fax. 0-43 676 11 99
    REGON: 00065940800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ipzp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa monitora funkcji życiowych do siedziby Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitora funkcji życiowych do siedziby Zamawiającego zgodnie z wymaganiami techniczno-użytkowymi i o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane z załączniku nr 4 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą zawierały pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Wspólny słownik zamówień CPV - 33195000-3 System monitorowania pacjentów Dostawa obejmuje transport do siedziby Zamawiającego, do budynku szpitala, na oddział chirurgii szczękowo- twarzowej i laryngologii, SP ZOZ ul. Warszawska 62, 98-100 Łask montaż sprzętu, uruchomienie oraz przeszkolenie personelu medycznego Zamawiającego. Termin płatności za fakturę minimum 30 dni (zgodnie z ofertą). Zamawiający wymaga, aby oferowana aparatura medyczna z wyposażeniem była fabrycznie nowa, wyprodukowana w 2011 roku. Minimalny termin gwarancji oferowanego sprzętu nie może być krótszy niż 24 miesiące. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Warunki serwisu i gwarancji: 1.Miejscem świadczenia usług jest oddział chirurgii szczękowo- twarzowej i laryngologii SP ZOZ w Łasku. 2. Czas rozpoczęcia prac serwisowych od chwili zgłoszenia max 48h. 3. Czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw, licząc od chwili rozpoczęcia prac serwisowych - max 48h. Jeśli przewidywany czas wykonania naprawy wynosi więcej niż 3 dni, wykonawca zapewni dostarczenie równorzędnego sprzętu zastępczego, o parametrach technicznych nie gorszych od sprzętu zastępowanego. Czas gwarancji przedłuża się o czas napraw. 4. Koszty świadczenia gwarancyjnego ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca zapewni w okresie gwarancji bezpłatne przeglądy zalecane przez producenta dla utrzymania gwarancji. 6. Wykonawca zapewni przegląd techniczny w terminie nie późniejszym, niż jeden miesiąc przed zakończeniem okresu gwarancji, po którym wyda świadectwo sprawności aparatu. 7. Gwarancja dla nowo zainstalowanych, a także nowo zamontowanych elementów aparatu wynosi co najmniej 24 miesiące. 8. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis pogwarancyjny. 9. Wykonawca gwarantuje dostępność serwisu i części zamiennych przez minimum 10 lat od zaprzestania produkcji przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca zapewni bezpłatne przeszkolenie personelu Zamawiającego, wyznaczonego do obsługi zamówionego sprzętu, w terminie 2 dni od protokolarnego przekazania sprzętu Zamawiającemu. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych. 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Zaoferowany sprzęt musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i do używania określone ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331950003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach