Powiat Puławski ogłasza przetarg
- Adres: 24100 Puławy, Aleja Królewska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 886 11 36
- Data zamieszczenia: 2018-04-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Puławski
Aleja Królewska 19
24100 Puławy, woj. lubelskie
tel. 081 886 11 36 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppulawy.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa modeli zwierząt do Pracowni Anatomiczno-Zootechnicznej w ramach projektu „Nowoczesne centra edukacji zawodowej w Powiecie Puławskim” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa modeli zwierząt (wyposażenie weterynaryjne) do Pracowni Anatomiczno-Zootechnicznej, funkcjonującej w Zespole Szkół nr 3 w Puławach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część I Modele zwierząt do nauki anatomii, zwana dalej Częścią I. 1. Szkielet zwierzęcia – 1 szt. 2. Model anatomiczny zwierzęcia – 1 szt. Część II 1.Model zwierzęcia towarzyszącego – 1 szt., zwana dalej Częścią II. Placówka: Zespół Szkół nr 3 w Puławach, ul. Piłsudskiego 74, 24-100 Puławy, zwany dalej placówką. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. UWAGA: Numer pozycji (np. poz.118) podany jest w celu właściwej identyfikacji przez Wykonawcę pozycji w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ( zał. Nr 1 do SIWZ). Warunki ogólne wykonania zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia powinien być produktem wysokiej jakości, musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2017 lub 2018), nieużywany (w tym nieinstalowany wcześniej), wolny od wad materiałowych i prawnych. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany w sposób kompletny i całościowy ze względu na cele zamówienia i swoje przeznaczenie (szkoły zawodowe) oraz charakter (np. w pełni funkcjonalny sprzęt i wyposażenie dostarczone w oryginalnych opakowaniach z kompletnymi akcesoriami umożliwiającymi jego całościowe, poprawne działanie i wykorzystanie przez użytkowników w szkołach zawodowych). 2. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji zgodnie z wymaganiami producentów, wprowadzony do obrotu, nie prototyp. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa (posiadanie niezbędnych certyfikatów), zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji zamówienia. 4. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarczy instrukcję obsługi/konserwacji w języku polskim. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) formularz oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ, b) oświadczenie, o którym mowa w pkt VI.1.1. SIWZ według wzoru stanowiącego o Załącznik nr 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa wyposażenia pracowni mechatroniki i elektroniki na potrzeby Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Lubartowie w ramach projektu „Profesjonaliści z Powiatu Lubartowskiego”
Dodano: 2023-12-07 - Dostawy materiałów w ramach projektu „Usługi społeczne w Gminie Wisznice”
Dodano: 2020-08-28 - Dostawa manekinów zamawianych na potrzeby Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2018-02-08 - Dostawa sprzętu i wyposażenia do placówek oświatowych podległych Gminie Krasnobród - Szkoła Podstawowa w Majdanie Wielkim, Szkoła Podstawowa w Krasnobrodzie, Gimnazjum w Krasnobrodzie w ramach projektu Podwyższenie kompetencji – kluczem do lepszego startu w przyszłość.
Dodano: 2018-01-03 - „Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marii Konopnickiej w Białej Podlaskiej w ramach projektu pn.: „ Szkoła kopalnią diamentów/School diamonds mine”
Dodano: 2017-10-05