Przetargi.pl
Dostawa mocznika nawozowego, granulowanego, workowanego, produkcji krajowej

2 Baza Materiałowo-Techniczna ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, ul. Bohaterów Walk nad Bzurą
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 024 2536797 , fax. 024 2549365
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 2 Baza Materiałowo-Techniczna
    ul. Bohaterów Walk nad Bzurą
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 024 2536797, fax. 024 2549365
    REGON: 61002983300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2bmt.sow.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mocznika nawozowego, granulowanego, workowanego, produkcji krajowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mocznika nawozowego, granulowanego, workowanego, produkcji krajowej, pochodzącego z produkcji bieżącej tj. 2008÷2009 roku, wymienionego w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, występującego we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod następującym kodem: Kod CPV - 24951310-1 środki usuwające oblodzenia. Na dostarczone mocznik nawozowy Wykonawca winien udzielić minimum 12 miesięcznego okresu przydatności do użytku, liczonego od daty przyjęcia przez Odbiorcę. Wykonawca winien dostarczyć wraz z dostawą mocznika nawozowego - świadectwo jakości oferowanego preparatu. Wykonawca winien dostarczyć mocznik w opakowaniach/workach bezzwrotnych po 25 kg lub 50 kg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 249513101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 4.300,00 zł. (słownie: cztery tysiące trzysta złotych 00/100). Termin wniesienia wadium upływa dnia 26.10.2009r. o godz. 10.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów, które musi zawierać oferta: 1) wypełniony ściśle wg dołączonego wzoru formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) wypełniony ściśle wg dołączonego wzoru formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2bmt.sow.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach