Przetargi.pl
Dostawa mobilnych urządzeń kontrolerskich wraz z drukarką oraz systemem kontroli opłat

Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-381 Katowice, ul. Józefy Kantorówny
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 256 99 01 , fax. (032) 256 98 47
  • Data zamieszczenia: 2020-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach
    ul. Józefy Kantorówny
    40-381 Katowice, woj. śląskie
    tel. (032) 256 99 01, fax. (032) 256 98 47
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzum.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mobilnych urządzeń kontrolerskich wraz z drukarką oraz systemem kontroli opłat
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa mobilnych urządzeń kontrolerskich wraz z drukarką oraz systemem kontroli opłat w zakresie minimalnym gwarantowanym: • dostawę do siedziby Zamawiającego przy ul. Warszawskiej 19 w Katowicach, 20 sztuk terminali • dostawę i uruchomienie systemu nadrzędnego rozumianego jako oprogramowanie obsługujące, nadzorujące i zarządzające operacjami na kontrolerskich urządzeniach mobilnych • dostawa i wdrożenie oprogramowania dostępu do systemu kontroli opłat w SPP lub poza SPP umieszczonego na serwerze Wykonawcy. • uruchomienie i wykonanie próby eksploatacyjnej wszystkich dostarczonych urządzeń i oprogramowania, • min. 2 dniowe przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu i terminali, w terminie ustalonym z Zamawiającym w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Warszawskiej 19 w Katowicach • udzielenie licencji na korzystanie z autorskich praw majątkowych do oprogramowania komputerowego systemu kontroli opłat w Strefie Płatnego Parkowania na okres min 10 lat, a po upływie tego okresu na czas nieoznaczony • przekazanie dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do tej dokumentacji lub udzielenie licencji na korzystanie z tych praw, • udzielenie 36 miesięcznej gwarancji na prawidłowe funkcjonowanie urządzeń i systemu kontroli opłat SPP • okres gwarancji będzie liczony od dnia rozpoczęcia eksploatacji urządzeń i systemu kontroli opłat. • wykonywanie w okresie 36 miesięcy usług serwisowych polegających na obsłudze technicznej i eksploatacyjnej dostarczonego systemu kontroli opłat SPP na serwerze wykonawcy Prawo opcji: Zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 Ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. – j.t. Dz. U. poz. 1843 z 27 września 2019r. ze zm, zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zwiększeniu minimalnego gwarantowanego zakresu zamówienia o następujące dostawy: • dostawę do siedziby Zamawiającego przy ul. Warszawskiej 19 w Katowicach, 10 sztuk terminali • udzielenie 36 miesięcznej gwarancji na prawidłowe funkcjonowanie urządzeń i systemu kontroli opłat SPP • okres gwarancji będzie liczony od dnia rozpoczęcia eksploatacji urządzeń i systemu kontroli opłat. • wykonywanie w okresie 36 miesięcy usług serwisowych polegających na obsłudze technicznej i eksploatacyjnej dostarczonego systemu kontroli opłat SPP na serwerze wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30231100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7.000,00 PLN (słownie: siedemtysięcyzłotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert, to jest do dnia 16.06.2020 r. do godz. 09:55
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, pełnomocnictwo jeżeli dotyczy. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zobowiązuje się wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór załącznik do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach