Przetargi.pl
Dostawa mobilnego systemu ewakuacji i magazynowania sprzętu - hali namiotowej - PT.2370.10.2014

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-248 Poznań, ul. Bobrzańska 6a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 22 20 300 , fax. 61 22 20 315
  • Data zamieszczenia: 2014-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
    ul. Bobrzańska 6a 6a
    61-248 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 22 20 300, fax. 61 22 20 315
    REGON: 63129637000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mobilnego systemu ewakuacji i magazynowania sprzętu - hali namiotowej - PT.2370.10.2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego mobilnego systemu ewakuacji i magazynowania sprzętu - hali namiotowej w konstrukcji aluminiowej wraz z montażem pod wskazanym adresem na terenie m. Poznań i przeszkoleniem osób wyznaczonych do ponownego montażu i demontażu. Gwarancja nie może wykluczać możliwości samodzielnego montażu, demontażu oraz składowania konstrukcji i powłoki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawiera: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: - dostawę przedmiotu zamówienia wraz z jego rozładunkiem i montażem na terenie wskazanym przez Zamawiającego - ul. Dąbrowskiego 262-280, Poznań, - dostawę kompletnej dokumentacji. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć, wycenić i wykonać wszystkie roboty niezbędne do wykonania kompletnego zadania. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442111003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach