Przetargi.pl
Dostawa mobilnego sita do przesiewania odpadów

Ekologiczny Związek Gmin Dorzecza Koprzywianki ogłasza przetarg

  • Adres: 27-640 Klimontów, ul. Zysmana 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8661398 , fax. 015 8661398
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ekologiczny Związek Gmin Dorzecza Koprzywianki
    ul. Zysmana 1 1
    27-640 Klimontów, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8661398, fax. 015 8661398
    REGON: 83020775000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mobilnego sita do przesiewania odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mobilnego sita do przesiewania odpadów Fabrycznie nowe mobilne sito obrotowe: przesiewacz i zespoły użyte do jego wykonania muszą być fabrycznie nowe, odpowiadający warunkom użytkowym i techniczno- eksploatacyjnym. O
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 434110007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent winien wnieść wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Termin wniesienia wadium upływa dnia 17.04.2009 roku
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów określonych w art. 24 ustawy Pzp - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie analizy i weryfikacji przedstawianych dokumentów (spełnia - nie spełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy dodatkowo dołączyć umowę spółki /w przypadku spółek cywilnych, oferta musi być podpisana przez wszystkich przedsiębiorców zorganizowanych w tej spółce oraz winne być dołączone zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wszystkich przedsiębiorców wraz z umową spółki/. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku Wykonawcy będącego: a) osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; b) spółką jawną - wspólników; c) spółką partnerską - partnerów lub członków zarządu; d) spółką komandytową - komplementariusza; e) spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza; f) osobą prawną (niewymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciw obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. Informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. 5.1 W ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca zrealizował przynajmniej jedną dostawę przesiewacza bębnowego do odpadów komunalnych o podobnych parametrach jak przedmiot zamówienia. Jeżeli wykonawca prowadzi działalność krócej niż trzy lata to wykazuje wykonanie zamówień za okres prowadzenia działalności. Dokumenty (protokoły odbioru, referencje itp.) winny potwierdzać należyte wykonanie zrealizowanych zamówień wykazanych w załączniku nr 4 - informacja na temat doświadczenia. Brak powyższych dokumentów jest równoznaczne z niespełnieniem warunku udokumentowania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ezgdk.pl - BIP zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach