Dom Pomocy Społecznej "Leśny" ogłasza przetarg
- Adres: 01-974 Warszawa, ul. Tułowicka 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8342017 , fax. 022 8354386
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Leśny"
ul. Tułowicka 3 3
01-974 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8342017, fax. 022 8354386
REGON: 00029664400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mleka i jego przetworów do Domu Pomocy Społecznej Leśny. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa mleka i jego przetworów do Domu Pomocy Społecznej Leśny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. związane z dostarczaniem mleka i jego przetworów (wartość każdego ze zrealizowanych lub realizowanych zamówień ma wynosić co najmniej 100.000,00 zł. brutto) oraz dysponują potencjałem technicznym - posiadają co najmniej jeden środek transportu przystosowany do przewozu mleka i jego przetworów oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń określonych w pkt. 9 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzające spełnianie warunku o którym mowa w pkt. 8.2 SIWZ z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca, potwierdzające dysponowanie co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu mleka i jego przetworów - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, tj. środka transportu przystosowanego do przewozu mleka i jego przetworów. 6. Decyzje lub zaświadczenia wydane przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczące spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi, dopuszczające środki transportu wskazane w wykazie przystosowane do przewozu mleka i jego przetworów. 7. Oświadczenie o rozpoczęciu wdrażania lub o wdrożeniu norm HACCP. 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Dowód wniesienia wadium. Ponadto: 10. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 11. Wypełniona kalkulacja cenowa - opis przedmiotu zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych do Domu Pomocy Społecznej Leśny
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa mleka i przetworów mlecznych do Domu Pomocy Społecznej Leśny.
Dodano: 2016-03-16 - Dostawa mleka i przetworow z mleka
Dodano: 2015-07-14 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i przetworów mlecznych do Domu Pomocy Społecznej Leśny.
Dodano: 2015-03-11 - Dostawa mleka i przetworów z mleka
Dodano: 2014-05-07 - Dostawa mleka i przetworów z mleka
Dodano: 2014-03-18 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i przetworów mlecznych do Domu Pomocy Społecznej Leśny.
Dodano: 2014-03-10 - Dostawa mleka i przetworów z mleka
Dodano: 2014-02-14 - Dostawy: produkty mleczarskie
Dodano: 2013-10-28 - Dostawa mleka i przetworów z mleka
Dodano: 2013-09-11