Przetargi.pl
Dostawa mikroskopu świetlnego z systemem fluorescencji z oprzyrządowaniem i oprogramowaniem (DZ-2401/18/09).

Instytut Fizjologii i Żywienia Zwierząt im. Jana Kielanowskiego PAN ogłasza przetarg

  • Adres: 05-110 Jabłonna, ul. Instytucka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7824037 , fax. 022 7742038
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Fizjologii i Żywienia Zwierząt im. Jana Kielanowskiego PAN
    ul. Instytucka 3 3
    05-110 Jabłonna, woj. mazowieckie
    tel. 022 7824037, fax. 022 7742038
    REGON: 00032598900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ifzz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mikroskopu świetlnego z systemem fluorescencji z oprzyrządowaniem i oprogramowaniem (DZ-2401/18/09).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa mikroskopu świetlnego z systemem fluorescencji z oprzyrządowaniem i oprogramowaniem. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 4.000,- zł ( słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium obejmuje okres związania ofertą do 30 dni od upływu terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w : a ) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c ) gwarancjach bankowych, d ) gwarancjach ubezpieczeniowych, e ) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 ). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę wadium należy wpłacić przekazem bankowym na rachunek bankowy Zamawiającego ING Bank Śląski o/w Legionowie nr 29105010121000000502412067. 5. Kopię wpłaty lub kopię poręczeń i gwarancji (potwierdzone za zgodność z oryginałem) należy dołączyć do oferty przed jej złożeniem. 6. Nie wniesienie wadium albo wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Zwrot wadium. a) Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, gdy: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę, 3) unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. b) Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) którego oferta została odrzucona, c) Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona z postępowania, wniosku o zwrot wadium, jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. d) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, d) wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty w przetargu wg formuły spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wszyscy Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty i oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, w tym: a ) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b ) aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c ) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d ) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e ) dokument potwierdzający wniesienie wadium f ) parafowany przez wykonawcę wzór umowy ( załącznik nr 2 ) g) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne); h) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; i) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, j) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 pkt. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87 , poz. 605), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U nr 87 , poz. 605.), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Forma składanych dokumentów: Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez Wykonawcę lub notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ifzz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach