Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg
- Adres: 09400 Płock, ul. Medyczna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 3646105, 3646330 , fax. 243 646 101,36
- Data zamieszczenia: 2017-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony
ul. Medyczna 19
09400 Płock, woj. mazowieckie
tel. 024 3646105, 3646330, fax. 243 646 101,36
REGON: 65007000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszplock.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mikroskopu operacyjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
mikroskop operacyjny wg opisu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38634000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) zgodnie z pkt. VIII C SIWZ - Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej potwierdzające brak podstaw do wykluczenia – wymagane w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp 1. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (przykładowy wzór – wg załącznika nr 4 do SIWZ); W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu B) Zgodnie z pkt. VIII E SIWZ - Dokumenty lub oświadczenia wymagane w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcja , spółki cywilne) 1. potwierdzające brak podstaw wykluczenia tych podmiotów - wymagane w załączeniu do oferty 1.1. oświadczenie wskazane w pkt VIII A 1a niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie wskazanym w pkt. VIII A 1a SIWZ. 2. potwierdzające brak podstaw wykluczenia tych podmiotów - wymagane po upływie terminu składania ofert – dokument wymagany w pkt. VIII C 1 SIWZ C) Zgodnie z pkt. VIII F SIWZ - dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia potwierdzające, iż oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego – wymagane na wezwanie Zamawiającego po upływie terminu składania ofert: 1. Na wszystkie wyroby medyczne występujące w opisie przedmiotu zamówienia należy dołączyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu lub używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych oraz aktów wykonawczych do ustawy tj.: - certyfikat zgodności – dokument wydany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów poświadczający przeprowadzenie procedury oceny zgodności, potwierdzającej, że należycie zidentyfikowany wyrób, jego projekt, typ, proces wytwarzania, sterylizacji lub kontroli i badań końcowych jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi (jeśli zgodnie z przepisami prawa, o których mowa wyżej, certyfikacja dotyczy wyrobu), - deklarację zgodności – oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, 2. materiały informacyjne opisujące oferowany produkt (materiały promocyjne) będące oficjalnymi katalogami, folderami, ulotkami reklamowymi itp. stosowanymi w powszechnych stosunkach handlowych, zawierające opisy/parametry oferowanych produktów, potwierdzające spełnianie wymogów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dokonanym przez Zamawiającego. Brak opisu wszystkich wymogów dla przedmiotu zamówienia określonych przez Zamawiającego w materiałach informacyjnych opisujących oferowany produkt, ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia dokonanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako zaoferowanie produktu niezgodnego z SIWZ, o ile brak ten będzie nieusuwalny zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. W przypadku, gdy dany wymóg wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) nie jest opisany w materiałach informacyjnych lub nie opracowano dla przedmiotu zamówienia materiałów informacyjnych, należy załączyć oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, dystrybutora, importera potwierdzające zgodność zaoferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia dokonanym przez Zamawiającego. 3.oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przez oferowany przedmiot zamówienia parametrów wymaganych przez Zamawiającego wyrażone poprzez wypełnienie w załączniku nr 1 do SIWZ odpowiedniej kolumny p.n. „parametr oferowany” w części dotyczącej parametrów wymaganych tj. bez oceny, oraz złożenie podpisu przez osobę upoważnioną pod tym oświadczeniem (na każdej stronie). D) Zgodnie z pkt. VIII G SIWZ - inne dokumenty – wymagane w załączeniu do oferty: 1. Oświadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji firmy (pełnomocnictwo) upoważniające do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis (lub czytelny podpis). Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, jego zgodność z oryginałem powinien poświadczyć notariusz. 2. Formularz oferty (wg załącznika nr 2 do SIWZ). 3. formularz cenowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mikroskopu porównawczego
Dodano: 2021-01-08 - Dostawa mikroskopu porównawczego
Dodano: 2020-12-16 - Dostawa mikroskopu optycznego na potrzeby Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
Dodano: 2020-07-30 - Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, nieużywanego: a) mikroskopu inspekcyjnego z kamerą cyfrową i oprogramowaniem inspekcyjnym – 1 kpl (część I zamówienia), b) współrzędnościowej optycznej maszyny pomiarowej – 1 kpl (część II zamówienia).
Dodano: 2019-04-25 - Dostawa i instalacja zestawu do automatycznego odczytu dielektrycznych detektorów śladowych
Dodano: 2019-03-14 - Zakup sprzętu do diagnostyki i leczenia białaczek – 4 pakiety
Dodano: 2018-10-23 - Zakup, dostawa i instalacja mikroskopu zintegrowanego z systemem do pomiarów elektrofizjologicznych na potrzeby Międzynarodowego Instytutu Biologii Molekularnej i Komórkowej w Warszawie
Dodano: 2018-05-09 - Dostawa fluorescencyjnego stereoskopu z poszerzoną głębią ostrości na potrzeby Międzynarodowego Instytutu Biologii Molekularnej i Komórkowej w Warszawie.
Dodano: 2017-10-05