Przetargi.pl
Dostawa mikroskopu odwróconego fluorescencyjnego z kamerą cyfrową oraz oprogramowaniem. nr sprawy RAP.272.178.2012

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida 25/27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3283576, 3205496 , fax. 071 3283576
  • Data zamieszczenia: 2012-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25/27 25/27
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3283576, 3205496, fax. 071 3283576
    REGON: 00000186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mikroskopu odwróconego fluorescencyjnego z kamerą cyfrową oraz oprogramowaniem. nr sprawy RAP.272.178.2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikroskopu odwróconego fluorescencyjnego z kamerą cyfrową oraz oprogramowaniem. 1a. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: a) oferowany przedmiot zamówienia nie może być prototypem, musi być fabrycznie nowy, nieużywany, aktualnie produkowany i dostępny na rynku, pakowany w bezzwrotne, oryginalne i nienaruszone opakowanie producenta. b) Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć do każdego dostarczonego sprzętu instrukcję obsługi w języku polskim, karty gwarancyjne zgodnie z wymogami SIWZ, kopię deklaracji zgodności z dyrektywą 98/79/WE (z ewentualnym tłumaczeniem na język polski potwierdzonym za zgodność przez Wykonawcę), c) w ramach ceny ofertowej Wykonawca będzie zobowiązany do instalacji i uruchomienia sprzętu w siedzibie Zamawiającego oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: a) wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji: 24 miesięcy. Okres gwarancji liczy się od dnia zainstalowania dostarczonego sprzętu i bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu jego odbioru, b) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny przez okres gwarancji, c) czas naprawy - do 14 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego wady do Wykonawcy za pomocą faxu lub poczty elektronicznej. W przypadku jeżeli naprawa będzie trwała dłużej niż 14 dni roboczych Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nieodpłatnie urządzenie zastępcze równoważny funkcjonalnie do przedmiotu zamówienia, d) w przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu na nowy, liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania sił wyższych, e) transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy, f) każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji sprzętu. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt. Dostawa będzie realizowana bezpośrednio do siedziby Zamawiającego tj.: do Katedry Rozrodu z Kliniką Zwierząt Gospodarskich - pl. Grunwaldzki 49, 50-366 Wrocław. 5. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 6. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385152000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie, tj. Wykonawcy, beneficjenta gwarancji, tj. Zamawiającego, gwaranta, tj. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. f) mieć formę oświadczenia: bezwarunkowego i nieodwołalnego; g) musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia, poręczenie musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i powinno zawierać, zgodne co do treści, następujące elementy: a) wskazanie podmiotu, za który poręczyciel dokonuje poręczenia, b) precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, c) kwotę, do wysokości, której poręczyciel będzie zobowiązany, d) wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. e) zobowiązanie poręczyciela do: zapłacenia kwoty poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. f) mieć formę oświadczenia: bezwarunkowego i nieodwołalnego; g) musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 3. Miejsce, sposób i termin wniesienia wadium. 1) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 20.12.2012 r, do godziny 11.00. 2) Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu: Bank PKO BP S.A. O/Wrocław 62 1020 5242 0000 2102 0029 2045 z podaniem tytułu: Wadium-nr sprawy RAP.272.178.2012. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu podlega oprocentowaniu w wysokości obowiązującej dla rachunków bieżących w PKO BP S.A. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii, potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 3) Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. 4) Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz, winno być złożone w formie oryginału w likwidaturze (pok. nr 37, parter - ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław) w siedzibie Zamawiającego w godzinach 9:30-12:30. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wniesienia wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Nie należy załączać oryginału do oferty! 5) Wadium winno obejmować cały okres czasu związania ofertą. 4. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze ofert najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem W2ykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Zatrzymanie wadium 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w następujących przypadkach: a) Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ust Pzp, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należnego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Powyższe okoliczności muszą być jednoznacznie określone w treści dokumentu stanowiącego wadium wnoszonego w formie innej niż w pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach