Przetargi.pl
Dostawa mikroskopów stereoskopowych typu ZOOM (9sz) wraz z instalacją, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników zespołu dydaktycznego Wydziału Biotechnologii w zakresie obsługi

Uniwersytet Wrocławski, Wydział Biotechnologii ogłasza przetarg

  • Adres: 50-383 Wrocław, F. Joliot-Curie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 375 2732 , fax. 71 375 7661
  • Data zamieszczenia: 2017-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski, Wydział Biotechnologii
    F. Joliot-Curie 14a
    50-383 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 375 2732, fax. 71 375 7661
    REGON: 000001301
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wyższa uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mikroskopów stereoskopowych typu ZOOM (9sz) wraz z instalacją, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników zespołu dydaktycznego Wydziału Biotechnologii w zakresie obsługi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa „Dostawa mikroskopów stereoskopowych typu ZOOM (9sz) wraz z instalacją, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników zespołu dydaktycznego Wydziału Biotechnologii w zakresie obsługi” Termin wykonania zamówienia do 21 dni od daty podpisania umowy. 1. Zamawiający wymaga zaoferowania mikroskopów nowych, nieuszkodzonych, nieużywanych, o dobrej jakości oraz o parametrach określonych w SIWZ. Oferowany sprzęt musi być objęty certyfikowanym serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym. Okres gwarancji to minimum 12 miesięcy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”. Zaoferowany produkt powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia lub posiadać lepsze parametry. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (wzór umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38518200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca musi dołączyć, aktualne na dzień składania ofert: a. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór załącznik nr 3 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.a, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą wypełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną: a) Załącznika nr 5 do SIWZ -Opis Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną