Politechnika Świętokrzyska ogłasza przetarg
- Adres: 25-314 Kielce, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3424150 , fax. 041 3443874,041 3424140
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Świętokrzyska
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7 7
25-314 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3424150, fax. 041 3443874,041 3424140
REGON: 00000169500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.kielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mikroskopów optycznych, kamer cyfrowych, filtrów optycznych dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach Projekt pt. Rozwój Bazy badawczej specjalistycznych laboratoriów uczelni publicznych regionu świętokrzyskiego nr POIG 02.02.00-26-023/09-00 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mikroskopów optycznych, kamer cyfrowych, filtrów optycznych dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach Projekt pt. Rozwój Bazy badawczej specjalistycznych laboratoriów uczelni publicznych regionu świętokrzyskiego nr POIG 02.02.00-26-023/09-00 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385182001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1.Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. z tym, że za Wykonawcę: a)posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uznaje się Wykonawcę, który w ciągu 3 ostatnich lat zrealizował w sposób należyty co najmniej jedną dostawę odpowiadającą rodzajowi przedmiotu zamówienia o wartości nie niższej niż 30 000,00 zł, b) znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uzna się Wykonawcę który posiada źródła finansowania własnej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 30 000,00 złotych, 2.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w ofercie i w załącznikach do oferty. Niespełnienie chociażby jednego z warunków określonych w SIWZ skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uzna się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu składa następujące dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do s.i.w.z. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Informacji banku, lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzających wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 30 000,00 zł wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Wykaz co najmniej jednej dostawy zrealizowanej w ciągu ostatnich trzech lat odpowiadającej rodzajowi przedmiotu niniejszego zamówienia. W wykazie należy podać wartość, datę i miejsce wykonania zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie zostało wykonane należycie. Dokumentami tymi są pisemne oświadczenia podmiotów na rzecz których roboty były zrealizowane o wykonaniu ich przez wykonawcę w sposób należyty. Dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub czytelnych i nie budzących wątpliwości co do ich prawdziwości kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. B) Celem uznania oferty za spełniającą wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonawca jest zobowiązany ponadto złożyć: 1. Dokument udzielenia gwarancji, w którym zapewni min. warunki serwisu gwarancyjnego wg załącznika nr 5. 2. Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, w przypadku gdy wykonawca nie będzie samodzielnie realizował zamówienia. 3. Zestawienie ilościowo-wartościowe zaproponowanej aparatury na którą składana jest oferta w postaci zgodnej z zakresem przedmiotu zamówienia w załączniku Nr 1. Zestawienie ilościowo-wartościowe zaproponowanej aparatury musi zawierać dokument/specyfikację techniczną potwierdzający spełnienie przez oferowane urządzenia wszystkich wymagań technicznych. Opisy te muszą jednoznacznie identyfikować oferowane urządzenia. C) W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt A ppkt 2; 3; 4;5; składa dokumenty zgodnie z wymogami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zmianą Dz.U. z dnia 16 października 2008 r. Nr 188 poz.1155).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.kielce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną