Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-055 Katowice, ul. Poniatowskiego 15
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2083547 , fax. 032 2083568
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
ul. Poniatowskiego 15 15
40-055 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2083547, fax. 032 2083568 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mikroskopów odwróconych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem mikroskopów odwróconych o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną (Wymagania techniczne) stanowiącą załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na 2 pakiety: - PAKIET NR1 Badawczy mikroskop odwrócony z systemem kontrastu fazowego - 1 szt. - PAKIET NR 2 Badawczy mikroskop odwrócony do obserwacji w świetle przechodzącym w jasnym polu - 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - posiadają uprawnienia do określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy; a w szczególności: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej 3 dostawy odpowiadające rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia, że Wykonawca posiada upoważnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r., Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej-wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów prawo do reprezentowania Wykonawcy. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga: a) wykazu wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Prawidłowo załączone dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wskazanej dostawy winny zawierać: - termin wykonania, - wartość, - zakres dostawy, - opinię zamawiającego, dla którego dostawy te były wykonywane. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej - za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę poniższych dokumentów: a) Deklaracja zgodności CE; b) Katalogów zawierających parametry techniczne oferowanego sprzętu potwierdzające spełnienie wymagań stawianych przez Zamawiającego; Kwestię składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, reguluje §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sum.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oraz instalacja mikroskopów
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa doposażenia do mikroskopu ramanowskiego nr DZP.381.70.2016.DW
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa doposażenia do mikroskopu ramanowskiego nr DZP.381.55.2016.DW
Dodano: 2016-06-01 - Dostawa oraz instalacja mikroskopów
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa mikroskopu stereoskopowego
nr sprawy: DZP.381.40.2016.DW
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa mikroskopu
Dodano: 2015-11-19 - Zakup i dostawa sprzętu do Pracowni Histopatologii SPZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie -zatapiarki parafinowej i mikroskopu
Dodano: 2015-11-02 - Dostawa sprzętu/aparatury obejmującej procesor tkankowy, zatapiarkę parafinową, mikrotom z zestawem żyletek oraz mikroskop na potrzeby zadania pn: Poprawa wyposażenia pracowni i zakładów patomorfologii w celu optymalizacji jakości wykonywanych badań histopatologicznych w roku 2015 w ramach Narodowego programu zwalczania chorób nowotworowych prowadzonego w Beskidzkim Centrum Onkologii - Szpitalu Miejskim im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej
Dodano: 2015-09-18 - Dostawa mikroskopu skaningowego DZP.381.111.2014.DW
Dodano: 2014-12-22 - Dostawa mikroskopu z kamerą dla Wydziału Pedagogicznego Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2014-07-22