Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska ogłasza przetarg
- Adres: 80-233 Gdańsk-Wrzeszcz, ul. G. Narutowicza 11/12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3472419 , fax. 058 3472413
- Data zamieszczenia: 2016-05-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
ul. G. Narutowicza 11/12 11/12
80-233 Gdańsk-Wrzeszcz, woj. pomorskie
tel. 058 3472419, fax. 058 3472413
REGON: 00000162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mieszarki laboratoryjnej i komory do badania mrozoodporności dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej na potrzeby projektów realizowanych w ramach wspólnego przedsięwzięcia RID - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) mieszarki laboratoryjnej (1 kpl.) na potrzeby projektu pt. Wykorzystanie materiałów pochodzących z recyklingu realizowanego na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej - umowa Nr DZP/RID-I-06/1/NCBR/2016 o wykonanie i finansowanie projektu realizowanego w ramach wspólnego przedsięwzięcia RID 2) komory do badania mrozoodporności (1 szt.) na potrzeby projektu pt. Asfalty drogowe i modyfikowane w polskich warunkach klimatycznych realizowanego na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej - umowa DZP/RID-I-25/2/NCBR/2016 o wykonanie i finansowanie projektu realizowanego w ramach wspólnego przedsięwzięcia RID 2.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części: Część A - Mieszarka laboratoryjna Część B - Komora do badania mrozoodporności dopuszczając możliwość składania ofert na poszczególne części przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Laboratorium Badań Drogowych, Budynek 43. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje jego wniesienie, rozładunek, wmontowanie urządzenia w miejscu do tego przeznaczonym oraz uruchomienie. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje także przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad oraz nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale II SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: I. WYSOKOŚĆ WADIUM Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.000,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100) - w przypadku, gdy Wykonawca ubiega się o zamówienie w części A - Mieszarka laboratoryjna; 1.500,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100) - w przypadku, gdy Wykonawca ubiega się o zamówienie w części B - Komora do badania mrozoodporności. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium na obie części przedmiotu zamówienia, wystarczy jeden dokument potwierdzający jego wniesienie z podaniem oferowanych części zamówienia, a kwota wadium musi być sumą wadiów na obie części zamówienia. II. FORMA WADIUM Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. III. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782 w banku Millennium. Zamawiający zaleca, aby dowód wniesienia wadium w pieniądzu zawierał w rubryce tytułem zwrot: Wadium w postępowaniu na dostawę mieszarki laboratoryjnej i komory do badania mrozoodporności, ZP 17/WILiŚ/2016, CRZP 153/002/D/16. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W związku z powyższym dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest jednoznaczne ze stwierdzeniem przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 4) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu wskazanego w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp. Dokument powinien być sporządzony w języku polskim. Oryginał dokumentu powinien być zdeponowany za pokwitowaniem w Kwesturze Politechniki Gdańskiej w Gdańsku, przy ul. G. Narutowicza 11/12, GG Skrzydło B, I piętro, pok. nr 10, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 9:00 do 13:00. 5)Z dokumentu wadium wniesionego w formie wskazanej w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp. powinno wynikać jednoznacznie: a) gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od pierwszego żądania Zamawiającego, b) iż zatrzymanie wadium nastąpi w przypadku ziszczenia się chociaż jednej z okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 6) Zamawiający zaleca dołączenie do oferty dowodu wniesienia wadium tj. odpowiednio: 1) kopii potwierdzenia dokonania przelewu 2) potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii złożonego w Kwesturze PG dokumentu wskazanego w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp. IV. ZWROT WADIUM Zamawiający dokona zwrotu wadium z zachowaniem zasad i terminów określonych w art. 46 ustawy Pzp. V. ZATRZYMANIE WADIUM Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- A120-211-142/16/WW - dostawa spektrometru dichroizmu kołowego dla Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-07-27 - A120-211-143/16/WW - dostawa aparatury laboratoryjnej do wyposażenia Laboratorium Izolacji Kwasów Nukleinowych Katedry Taksonomii Roślin i Ochrony Przyrody Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-07-27 - A120-211-105/16/WW - dostawa tensjometru dla Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa mikroskopu stereoskopowego dla Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa wytrząsarki kołyskowej dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa spektrofotometru UV-VIS dla Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa zestawu aparatury do oczyszczania białek dla Katedry Mikrobiologii Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa zintegrowanego systemu elektroforezy kapilarnej i jonizacji w elektrospreyu w technologii OptiMS dla Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa suszarki laboratoryjnej z naturalnym obiegiem powietrza dla Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa zintegrowanego systemu elektroforezy kapilarnej i jonizacji w elektrospreyu w technologii OptiMS dla Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-06-01