Przetargi.pl
Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco dla ruchu KR 2

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Łapiguz 112
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7982617, 7982020 , fax. 025 7987187
  • Data zamieszczenia: 2014-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Łapiguz 112 112
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 025 7982617, 7982020, fax. 025 7987187
    REGON: 71158662700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco dla ruchu KR 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco z otaczarni dla ruchu KR 2 na warstwę ścieralną, w łącznej ilości 500 ton na wskazane przez Zamawiającego miejsca wbudowania, na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Łukowie. Mieszankę mineralno-asfaltową należy dostarczyć o temperaturze 140-150 0 C, pod plandeką, samochodami samowyładowczymi o ładowności 5-10 ton z możliwością bocznego wywrotu. Przewidywany czas rozładunku jednego transportu w miejscu wskazanym przez zamawiającego do 2 godzin. Dostawa i rozładunek odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. Masa winna spełniać wymogi normy PN-EN 13108-1:2008 lub równoważne. 2. Poszczególne dostawy należy zrealizować zgodnie z zapotrzebowaniem ilościowym w ciągu 24 godzin licząc od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez zamawiającego w godz. urzędowania tj. w godz. 700 - 1500 od poniedziałku do piątku. 3. Dokumentem potwierdzającym realizację dostawy jest protokół odbioru /WZ/. 4. Dostawa i rozładunek odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. 5. Ofertą należy objąć całość zamówienia. 6. Dostawca zobowiązany jest przedstawić deklarację lub inny równoważny dokument potwierdzający zgodności z w/w normą na każde żądanie zamawiającego. 7. Do oferty należy dołączyć deklaracje lub inny równoważny dokument potwierdzający zgodność z w/w normą wydany przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości. W przypadku zaistnienia jakichkolwiek uwarunkowań i okoliczności w konsekwencji, których nie wystąpi potrzeba wykorzystania pełnej ilości zamówienia określonej w SIWZ, Zarząd Dróg Powiatowych w Łukowie zobowiązuje się do zapłaty tylko za faktycznie dostarczoną ilości mieszanki, zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem wynikającym z charakteru prac wykonywanych w zakresie utrzymania i eksploatacji dróg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441136001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.lukow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach