Przetargi.pl
Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno do Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 87-400 Golub-Dobrzyń, Ul. PTTK
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 683 22 86 , fax. 56 683 22 86
  • Data zamieszczenia: 2019-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Ul. PTTK 11
    87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 683 22 86, fax. 56 683 22 86
    REGON: 34031027200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.golub-dobrzyn.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno do Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno do Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Sukcesywną dostawę mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno do Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu, służącą do remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowej dróg powiatowych w szacunkowej ilości: 200 ton, odpowiadającej Polskiej Normie przenoszącej Normę Europejską PN-EN 12697-1:2006 Mieszanki asfaltowe. 2.2. Podane w pkt. 2.1 ilości mieszanki stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie zamawiający przewiduje zakupić w okresie obowiązywania umowy. 2.3. Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń finansowych, np. odszkodowania, jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający nie zakupi od Wykonawcy wskazanej w pkt. 2.1 ilości łącznej mieszanki.2.4. Zamówienie na dostawę mieszanki do Zarządu Dróg Powiatowych przy ul. PTTK 11 w Golubiu- Dobrzyniu odbywać się będzie telefonicznie, faksem lub mailem w miarę pojawiających się potrzeb. Wykonawca po otrzymaniu zlecenia dostarczy mieszankę w terminie nie dłuższym niż 3 dni. 2.5. Dostawy wraz z rozładunkiem mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno zapakowanej w szczelnie zamknięte worki foliowe po około 25 kg do 30 kg. Jednorazowa partia dostarczonej mieszanki mineralno-asfaltowej nie przekroczy ilości 15 ton. 2.6. Mieszanka mineralno-asfaltowa na zimno przeznaczona jest do remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowej. Wyrób powinien posiadać aktualną deklarację własności użytkowych dołączoną do dostarczonej partii masy na zimno.2.7. Zamawiający ponosił będzie koszty zakupu wraz z transportem i rozładunkiem masy. 2.8. Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy. 2.9. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonej mieszanki mineralno- asfaltowej na zimno. Mieszankę mineralno- asfaltową na zimno należy dostarczyć na paletach wraz z rozładunkiem. 3. Mieszanka mineralno-asfaltowa na zimno winna spełniać powyższą normę lub równoważną. 3.1. Wymagania techniczne i jakościowe: a) musi być wyprodukowana na bazie asfaltu upłynnionego, b) wykonana z kruszywa łamanego (w100%) o wymiarach ziaren do 8 mm, c) lepiszcze modyfikowane, d) zawartość asfaltu w mieszance 4-6,5 % e) zawartość wolnych przestrzeni w mieszance do 25 % f) możliwość stosowania w niskich, jak i wysokich temperaturach od – 15 o C do + 30 o C, o dobrej przyczepności do powierzchni bitumicznych, g) możliwość układania bez smarowania krawędzi ubytku emulsją, h) możliwość przechowywania mieszanki przez okres min. 6 miesięcy od dnia dostarczenia Zamawiającemu. 3.2. Mieszanka winna posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę dopuszczającą ją do stosowania w budownictwie drogowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularza ofertowego - Załącznika nr 1,; 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnego z treścią Załącznika nr 2 ; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu; –zgodnego z treścią Załącznika nr 3 ; 4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy), (jeżeli dotyczy); 5) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach