Tarnowski Zarząd Dróg Miejskich w Tarnowie ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, ul. Bernardyńska 24
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (014) 6214303, 6219105 , fax. (014) 6219105
- Data zamieszczenia: 2010-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Tarnowski Zarząd Dróg Miejskich w Tarnowie
ul. Bernardyńska 24 24
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. (014) 6214303, 6219105, fax. (014) 6219105
REGON: 85028359200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tzdm.tarnow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco (spełniającej wymagania normy PN-S-96025 - nawierzchnie asfaltowe ) w ilości ok. 1140 ton stosowanej do remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych ulic na terenie miasta Tarnowa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco (spełniającej wymagania normy PN-S-96025 - nawierzchnie asfaltowe ) w ilości ok. 1140 ton stosowanej do remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych ulic na terenie miasta Tarnowa. Remonty cząstkowe polegające na naprawie pojedynczych uszkodzeń - łat o powierzchni od 2 m2 do 5 m2. Wskazane ilości dostaw wyliczone zostały orientacyjnie do planowanych robót drogowych realizowanych przez Zamawiającego w roku 2010. 2.Wskazaną w przetargu ilość mieszanki należy traktować jako maksymalną. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość ta może ulec zmniejszeniu stosownie do rzeczywistych potrzeb zamawiającego. Zapotrzebowanie na mieszankę ustalono orientacyjne na postawie planowanych robót drogowych realizowanych przez Zamawiającego w roku 2010. 3.Mieszanka mineralno-asfaltowa dostarczana będzie przez wykonawcę własnym transportem - samochodami o ładowności 5 - 8 ton z wytwórni mas bitumicznych sukcesywnie w ciągu 24 godzin od czasu złożenia zamówienia ( telefonicznego lub pisemnego) przez Zamawiającego na plac budowy, którym są ulice na trenie miasta Tarnowa i wbudowana przez Wykonawstwo własne Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu przygotowania ubytków nawierzchni do asfaltowania, z uwagi na bezpieczeństwo ruchu w okresie prowadzonych robót drogowych. 4.Jednorazowe zapotrzebowanie na dostawę mieszanki w sezonie letnio-jesiennym w czasie nasilenia robót, może wynosić od 10 do 30 ton dziennie, tj. 2 - 4 transportów dziennie, jednorazowo w ilości od 5 -8 ton. 5.Sposób rozliczenia : forma bezgotówkowa, rozliczenie za wykonane zamówienie realizowane będzie na podstawie faktur VAT wystawianych każdorazowo przez Wykonawcę po odbiorze wbudowanej mieszanki mineralno-asfaltowej przez mistrza robót drogowych lub Kierownika Wykonawstwa Zamawiającego wraz z oryginalnym dokumentem WZ. Termin płatności przelewem na konto Wykonawcy do 21 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fakturę Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty wystawienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441136207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 9.000 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych) w terminie wyznaczonym do składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tzdm.tarnow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Tarnowie sp. z o.o. w Tarnowie
Dodano: 2015-12-14 - Sukcesywna dostawa emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Tarnowie sp. z o.o. w Tarnowie
Dodano: 2015-03-03 - Zakup emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej K1-70 w ilości do 100 ton wraz z dostawą do bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2015 roku.
Dodano: 2015-02-17 - Sukcesywna dostawa emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Tarnowie sp. z o.o. w Tarnowie
Dodano: 2014-04-30 - Zakup emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej K1-70 w ilości do 150 ton wraz z dostawą do bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2014 roku.
Dodano: 2014-02-13 - Dostawy masy asfaltowej na potrzeby utrzymania dróg gminnych przez ZGKiM na 2014 r
Dodano: 2013-12-31 - Zakup emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej K1-70 w ilości do 33 ton wraz z dostawą do bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2013 roku.
Dodano: 2013-07-11 - Dostawy masy asfaltowej na potrzeby utrzymania dróg gminnych przez ZGKiM na 2013 r
Dodano: 2013-03-14 - Zakup emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej K1-70 w ilości do 100 ton wraz z dostawą do bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2013 roku.
Dodano: 2013-02-14 - Dostawy masy asfaltowej na potrzeby utrzymania dróg gminnych przez ZGKiM na 2012 r
Dodano: 2012-04-06