Gmina Myszyniec ogłasza przetarg
- Adres: 07-430 Myszyniec, Plac Wolności
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 297 721 141 , fax. 297 721 141
- Data zamieszczenia: 2019-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszyniec
Plac Wolności 60
07-430 Myszyniec, woj. mazowieckie
tel. 297 721 141, fax. 297 721 141
REGON: 54660900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: myszyniec.nowoczesnagmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa mieszanki kruszywa naturalnego frakcji 0/31,5 do bieżącego utrzymania dróg gminnych oraz wewnętrznych, stanowiących własność gminy Myszyniec wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki kruszywa naturalnego frakcji 0/31,5 zgodna z WT-4 2010 oraz PN-EN 13242+A1:2010 do bieżącego utrzymania dróg gminnych oraz wewnętrznych, stanowiących własność gminy Myszyniec wraz z wyprofilowaniem równiarką samojezdną i zagęszczeniem przy użyciu walca gumowego, w ilości 7 000 m3 Charakterystyka zamówienia: 1. Dostarczany materiał musi być dobrej jakości (wolny od zanieczyszczeń obcych) i spełniać parametry określone w WT-4 2010 oraz PN-EN 13242+A1:2010. 2. Przed przystąpieniem do dostaw Wykonawca powinien wykonać badania materiału przeznaczonego do wbudowania w ramach niniejszego zamówienia i przedstawić wyniki tych badań Zamawiającemu. 3. W toku dostaw, w przypadku wątpliwości co do jakości dostarczanego materiału, Zamawiający może zlecić badania kontrolne materiału do wyspecjalizowanego laboratorium. W przypadku wyniku pozytywnego koszty badań będzie ponosił Zamawiający, przy wyniku negatywnym obciążony zostanie Wykonawca. 4. Dostawa odpowiedniej ilości kruszywa nastąpi w terminie wskazanym w harmonogramie, we wskazane miejsce znajdujące się na terenie Gminy Myszyniec (materiał należy rozsypać powierzchniowo na wskazanym odcinku drogi, wyprofilować równiarką samojezdną trzyosiową i zagęścić przy użyciu walca gumowego). 5. Zamawiający ma prawo do pobrania próbek dostarczonego materiału ze środka transportu, przed dokonaniem jego rozsypania. Próbki będą pobierane komisyjnie przy udziale Wykonawcy, Inspektora Nadzoru i przedstawiciela Zamawiającego. 6. W sytuacji gdy wynik badania laboratoryjnego potwierdzi, iż kruszywo odbiega od normy WT-4 2010 oraz PN-EN 13242+A1:201 (odbiega od krzywej granicznej) Wykonawca zobowiązany będzie do zabrania niespełniającego norm kruszywa i wbudowania w to miejsce kruszywa spełniającego parametry (obmiar kruszywa na środku transportu = obmiar kruszywa wbudowanego na drodze). 7. Obmiar kruszywa frakcji 0/31,5 będzie dokonywany w stanie luźnym w m3 (metr sześcienny) na środku transportu przez Inspektora nadzoru i/lub przedstawiciela Zamawiającego w obecności Wykonawcy lub jego przedstawiciela. 8. Bezpośredni nadzór inwestorski nad realizacją niniejszego zamówienia będzie sprawował Inspektor nadzoru, wyznaczony przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania się poleceń Inspektora Nadzoru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) deklaracja właściwości użytkowych kruszywa naturalnego 0/31,5, spełniająca wymogi PN – EN 13242+A1:2010 oraz WT-4 2010, b) deklaracja zgodności – certyfikat CE kruszywa naturalnego frakcji 0/31,5 spełniający wymogi PN – EN 13242+A1:2010 oraz WT-4 2010. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1. w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego w stosunku do Wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy Wykonawca wypełnia oświadczenie, którego treść zawiera Załącznik nr 1A i 1B. 2. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 3. wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą, 4. w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1b ustawy oraz każdy z wykonawców musi wykazać brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 5. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), 6. wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”, w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. 7. W przypadku wyboru konsorcjum jako Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego konsorcjum przedstawia podpisaną umowę konsorcjum dla Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mieszanki kruszywa naturalnego frakcji 0/31,5 do bieżącego utrzymania dróg stanowiących własność Gminy Kadzidło, wraz z wyprofilowaniem - 2024 r.
Dodano: 2024-02-26 - Dostawa mieszanki kruszywa naturalnego frakcji 0/31,5 do bieżącego utrzymania dróg stanowiących własność Gminy Kadzidło, wraz z wyprofilowaniem - 2024 r.
Dodano: 2024-02-15 - Dostawa mieszanki kruszywa naturalnego frakcji 0/31,5 do bieżacego utrzymania drog gminnych oraz wewnętrznych, stanowiących własność gminy Myszyniec wraz z wyprofilowaniem
Dodano: 2021-02-26 - " Dostawa mieszanki kruszywa naturalnego frakcji 0/31,5 do bieżącego utrzymania dróg gminnych oraz wewnętrznych, stanowiących własność gminy Myszyniec wraz z wyprofilowaniem"
Dodano: 2020-03-09 - Dostawa 2800 m3 mieszanki kruszywa naturalnego frakcji 0/31,5 do bieżącego utrzymania dróg stanowiących własność Gminy Kadzidło, wraz z wyprofilowaniem
Dodano: 2020-02-05 - Zakup wraz z dostawą materiałów drogowych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie dróg gminnych Gminy Sońsk w 2019 roku
Dodano: 2019-04-05 - dostawa pospółki
Dodano: 2019-03-05 - Dostawa 3300 m3 mieszanki kruszywa naturalnego frakcji 0/31,5 do bieżącego utrzymania dróg stanowiących własność Gminy Kadzidło, wraz z wyprofilowaniem
Dodano: 2019-03-01 - Dostawa pospółki
Dodano: 2019-02-13 - Dostawa mieszanki kruszywa naturalnego frakcji 0/31,5 do bieżącego utrzymania dróg gminnych oraz wewnętrznych, stanowiących własność gminy Myszyniec wraz z wyprofilowaniem
Dodano: 2018-05-08