Przetargi.pl
Dostawa mieszanki granitowej wraz z wbudowaniem na drogach powiatowych oraz dostawa kruszywa bazaltowego do bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Krotoszynie

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Transportowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 226 531 , fax. 627 226 531
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Transportowa 1
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 627 226 531, fax. 627 226 531
    REGON: 25086482400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrotoszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mieszanki granitowej wraz z wbudowaniem na drogach powiatowych oraz dostawa kruszywa bazaltowego do bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Krotoszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania przetargowego jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczyć na rzecz Zamawiającego dostawę określoną w Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: 44.11.37.00-2-materiały do naprawiania nawierzchni drogowych 45.23.31.42-6 – roboty w zakresie naprawy dróg polegające na realizacji zadania pod nazwą „Dostawa mieszanki granitowej wraz z wbudowaniem na drogach powiatowych oraz dostawa kruszywa bazaltowego do bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Krotoszynie” .Przedmiotem postępowania obejmuje dostawę mieszanki granitowej wraz z wbudowaniem na drogach powiatowych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego (Zamawiający wskaże miejsca) oraz dostawa do siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Krotoszynie ulica Transportowa 1. 1. Dostawa wraz z wbudowaniem mieszanki granitowej frakcji 0-31,5 mm: 200,00 ton Wbudowanie mieszanki granitowej polegało będzie na naprawie pojedynczych uszkodzeń nawierzchni tłuczniowej o powierzchni do około 5 m2.W przypadku, gdy uszkodzenia lub zużycie nawierzchni przekraczają 20-25% jej powierzchni, wykonana na całej szerokości i długości odcinka wymagającego naprawy. Wbudowaniu podlegają uszkodzenia nawierzchni tłuczniowej, obejmujące: - zapadnięcia i wyboje fragmentów nawierzchni, - koleiny, powstające wzdłuż osi jezdni, - osiadanie nawierzchni w miejscu przekopów (np. po przełożeniu urządzeń podziemnych), wadliwej jakości podłoża lub podbudowy, niewłaściwego odwodnienia, - nierówności jezdni, spowodowane wysysaniem przez opony samochodów piasku, miału kamiennego, żwiru, klińca, itp. ze spoin, - inne uszkodzenia, deformujące nawierzchnię w sposób odbiegający od jej prawidłowego stanu. Powierzchnia przeznaczona do wykonania remontu powinna obejmować cały obszar uszkodzonej nawierzchni oraz część do niej przylegającą w celu łatwiejszego powiązania nawierzchni naprawianej z istniejącą. Większą liczbę uszkodzonych fragmentów nawierzchni, znajdujących się blisko siebie, łączy się w jeden duży fragment przeznaczony do remontu. Zaleca się, aby obrys dużych powierzchni do remontu miał ukośne nachylenie w stosunku do osi drogi. Przy wyznaczaniu powierzchni remontu należy uwzględnić potrzeby prowadzenia ruchu kołowego, decydując się w określonych przypadkach na remont, np. na połowie szerokości jezdni. Remont cząstkowy powinien być tak wykonany, żeby łata wykazywała silne i całkowite złączenie ze starą nawierzchnią, a materiały kamienne wbudowane w łatę były silnie ze sobą zazębione i zaklinowane. Łata powinna być wykonana około 1 cm ponad otaczającą nawierzchnię, ze względu na komprymowanie pod ruchem. Dostawa wraz z wbudowaniem mieszanki granitowej w ubytki nawierzchni przez wykonawcę należy wykonać przy użyciu równiarki lub ładowarko-spycharki ,zagęszczenie walcami drogowymi przy użyciu wody. Remont należy wykonać kruszywem łamanym granitowym frakcji 0/31,5 mm w szacunkowej ilości 200,00 ton. Oferowane kruszywo łamane parametrami technicznymi i jakościowymi musi odpowiadać Polskiej Normie przenoszącej Normę Europejską PN-EN-13242+ A1 : 2010– aktualna deklaracja własności użytkowych dołączona do dostarczonego i wbudowanego materiału Każda dostawa z wbudowaniem powinna być udokumentowana nazwą odcinka drogi oraz ilością wbudowanego kruszywa. 2. Dostawa wraz z rozładunkiem do bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Krotoszynie ulica Transportowa 1 grysów bazaltowych płukanych frakcji: a) 2/5 mm w szacunkowej ilości : 25,00 ton b) 8/11 mm w szacunkowej ilości : 60,00 ton Oferowane kruszywo łamane parametrami technicznymi i jakościowymi musi odpowiadać Polskiej Normie przenoszącej Normę Europejską PN-EN 13043:2004.3.3 Zamawiający ponosił będzie koszty zakupu z transportem, wbudowaniem kruszywa i zawałowaniem oraz koszty zakupu z transportem i wyładunkiem do bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Krotoszynie .3.4 Fakturowanie nastąpi : 1. Po dostawie i wbudowaniu ilości określonej w zamówieniu. 2. Po dostawie do siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Krotoszynie ilości określonej w zamówieniu. Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za wbudowanie i jakość dostarczonej mieszanki granitowej oraz dostarczenie wraz z wyładunkiem do bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Krotoszynie . Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty właściwa w działalności objętej przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru –załącznik nr 1 do SIWZ.- dokument składany w terminie składania ofert wskazanym w SIWZ 2)Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ.- dokument składany w terminie składania ofert wskazanym w SIWZ 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 4 do SIWZ,4)W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz osób umocowanych przez Wykonawcę konieczne jest złożenie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,5)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ).,6)Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku –załącznik nr 5 do oferty. Wykonawca ma złożyć takie oświadczenie wtedy kiedy wybór jego oferty doprowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o VAT. W przypadku braku tego dokumentu -informacji ze strony Wykonawcy Zamawiający uzna, że obowiązek podatkowy leży po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach