Przetargi.pl
Dostawa mieszanki granitowej wraz z rozplantowaniem na drogach gminnych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn.

Miasto i Gmina Krotoszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, Kołłątaja
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7227454, 62 722 74 34 , fax. 62 594 05 01
  • Data zamieszczenia: 2018-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Krotoszyn
    Kołłątaja 7
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7227454, 62 722 74 34, fax. 62 594 05 01
    REGON: 25085487200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.krotoszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mieszanki granitowej wraz z rozplantowaniem na drogach gminnych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi dostawa mieszanki granitowej o granulacie od 0 do 31,5 mm wraz z rozplantowaniem na drogach gminnych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn. Przewidywana ilość: 4.500 ton. Przedmiotowa mieszanka musi być zgodna z polskimi normami. Każda dostawa mieszanki (rodzaj, ilość kamienia oraz miejsce dostawy) będzie uzgadniana szczegółowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Zamawiający przekaże Wykonawcy w formie pisemnej zakres prac do wykonania. Po otrzymaniu pisemnego wykazu Wykonawca w ciągu 7 dni musi przystąpić do prac chyba, że warunki pogodowe uniemożliwią podjęcie prac. Zamawiający musi wyrazić zgodę na rozpoczęcie wykonywania usługi. Wykonawca nie może przerwać dostawy bez zgody Zamawiającego. Dostawy będą realizowane w godzinach od 7:00 do 18:00 w dni robocze, ewentualnie w sobotę po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca musi rozgarnąć mieszankę na całej szerokości drogi. Grubość warstwy tłucznia będzie uzależniona od stanu drogi. Wykonawca niezwłocznie po dostarczeniu materiału na wyznaczoną drogę powinien przystąpić do jego rozgarniania, tak aby droga była przejezdna. Droga nie może być nieprzejezdna dłużej niż 12 godzin. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wagowej kontroli dostarczonego materiału w okresie realizacji umowy. Ważenie odbywać się będzie na terenie Krotoszyna, koszty kontroli wagowej pokrywa Zamawiający. Faktury muszą być dostarczone do Zamawiającego w terminie 7 dni od pokwitowania odbioru towaru. Faktury będą wystawiane w formie faktur częściowych. Odpowiedzialność za organizację ruchu i wszelkie szkody w czasie prowadzenia prac związanych z realizacją zadania odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność za organizację ruchu oraz za szkody wynikłe w czasie prowadzonych prac ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. dostawy tłucznia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212320-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona – przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości : 3.000,00 zł, słownie: trzytysiącezłotych. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r., poz. 359). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik : pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 2. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców. 3.W przypadku, gdy zostanie oceniona jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty o których mowa w pkt III. 4 każdy z Wykonawców składa osobno. 4. W przypadku, gdy Wykonawca - którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza -polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawia na wezwanie Zamawiającego w odniesieniu do tych podmiotów, dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wymienione w pkt. III.4. 5. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy PZP – w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załączone do oferty w oryginale. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (Informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ . Uwaga! W przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem składa listę podmiotów, należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody , że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty równoważne polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego, określone w § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dn. 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Wykonawca zamiast dokumentów określonych w pkt. III.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach