Gmina Brąszewice ogłasza przetarg
- Adres: 98-277 Brąszewice, Brąszewice 171
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 8211778 , fax. 043 8211873
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brąszewice
Brąszewice 171 171
98-277 Brąszewice, woj. łódzkie
tel. 043 8211778, fax. 043 8211873
REGON: 73093441800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.braszewice.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mieszanki granitowej frakcji 0÷31,5 mm w ilości 4600 ton na drogi gminne Gminy Brąszewice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Załadunku mieszanki granitowej z miejsca jego składowania przez Wykonawcę, 2) Dostarczenia mieszanki granitowej na: a) drogę w miejscowości Błota - 420 ton b) drogę w miejscowości Żarnów - 600 ton c) drogę w - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142122002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy) 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy). 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 Ustawy): Spełnienie ww. warunków oceniane będzie przez Zamawiającego wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie Oświadczenia Wykonawcy oraz załączonych do niego dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Sporządzony przez wykonawcę Formularz Oferty. 2. Oświadczenie podpisane własnoręcznie (art. 78 Kodeksu Cywilnego) przez Wykonawcę lub jego pełnomocnika. Działające wspólnie osoby fizyczne lub prawne powinny złożyć indywidualne oświadczenia. Zamawiający prosi, aby własnoręczne podpisy na Oświadczeniu i Ofercie były czytelne, tj. zostały złożone w sposób umożliwiający odczytanie, co najmniej nazwiska osoby podpisującej bez potrzeby korzystania z pieczątki imiennej. W przypadku zaistnienia wątpliwości czy oświadczenie zostało podpisane przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, Zamawiający może zażądać dostarczenia w ustalonym przez siebie terminie wzoru podpisu uwiarygodnionego przez osobę zaufania publicznego (np. radcę prawnego, adwokata, notariusza, itp.). 3. Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione wcześniej powinny posiadać adnotację organu wystawiającego - dokonaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającą aktualność zawartych w nim danych - np. AKTUALNE NA DZIEŃ .... lub tożsame). Z dokumentu powinno wynikać, kto jest uprawniony do podpisywania ofert (zaciągania zobowiązań). W przypadku składania oferty przez podmioty działające wspólnie (konsorcjum, spółkę cywilną lub osoby fizyczne) lub podpisania jej przez osobę nie wymienioną w dokumencie określonym w rozdziale 6 pkt. 3 należy załączyć do niej pełnomocnictwo rodzajowe upoważniające podpisującego ofertę do reprezentowania składających ofertę w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (art. 23 ust. 2 Ustawy) oraz dokumenty określone w rozdziale 6 odrębne dla każdego uczestnika postępowania. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w rozdziale 6 pkt. 3 składają: 1) wystawione w kraju w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania dokumenty potwierdzające że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wykonawcy, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4 - 8 Prawa zamówień publicznych. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1) i 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów wymienionych w ppkt. 1 i 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.braszewice.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa kruszywa drogowego dla Gminy Sędziejowice w ilości do 1000 ton.
Dodano: 2016-07-22 - Zakup i dostawa kruszywa dolomitowego dla Gminy Widawa
Dodano: 2016-07-19 - ZAKUP I DOSTAWA KRUSZYWA DOLOMITOWEGO O FRAKCJI OD 0 - 31,5 MM W ILOŚCI 1.896 TON
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa kruszywa drogowego do budowy i remontu dróg gminnych
Dodano: 2016-04-07 - Zakup i dostawa kruszywa drogowego dla Gminy Sędziejowice w ilości do 2000 ton
Dodano: 2016-04-06 - Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego
Dodano: 2016-03-31 - ZAKUP I DOSTAWA KRUSZYWA DOLOMITOWEGO O FRAKCJI OD 0 - 31,5 MM W ILOŚCI 3.965 TON
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa kamienia typu piaskowiec przeznaczonego do remontu dróg leśnych Nadleśnictwa Gidle
Dodano: 2016-03-07 - Zakup wraz z transportem kruszywa łamanego - dolomit o frakcji 0-31,5 mm.
Dodano: 2016-03-04 - Dostawa kruszyw drogowych na 2016 r.
Dodano: 2016-03-02