MEGREZ Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 43-100 Tychy, ul. Edukacji
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 325 51 71 , fax. 32 325 52 84
- Data zamieszczenia: 2020-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: MEGREZ Sp. z o.o.
ul. Edukacji 102
43-100 Tychy, woj. śląskie
tel. 32 325 51 71, fax. 32 325 52 84
REGON: 24087228600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmegrez.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy - spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MIESZANEK MLECZNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mieszanek mlecznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono szczegółowo w formularzu asortymentowo- cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15884000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże że posiada zezwolenie/koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub w przypadku producenta – zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego zgodnie z ustawa z dnia 06.09.2001 Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 499 z poźn. zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową netto i brutto, zobowiązanie dotyczące terminu wykonania zamówienia, okres gwarancji, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2.wypełniony formularz asortymentowo - cenowy – załącznik nr 1 do SIWZ, przygotowany zgodnie z zaleceniami rozdz. XII niniejszej SIWZ będący podstawą do określenia ceny w formularzu ofertowym; 3.oświadczenia (załącznik nr 3 i 3a, 4 do SIWZ) wymienione w rozdziale VI. niniejszej SIWZ; 4.Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) – określające zakres działania pełnomocnika. 5.W wariancie elektronicznym wszystkie w/w dokumenty lub oświadczenia winny zostać sporządzone i złożone przez Wykonawcę w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną