Przetargi.pl
„Dostawa mięsa wieprzowego i podrobów jadalnych wieprzowych, mięsa wołowego i podrobów jadalnych wołowych, mięsa drobiowego i podrobów jadalnych drobiowych oraz wędlin i konserw”

Dom Pomocy Społecznej Św. Józefa w Mieni ogłasza przetarg

  • Adres: 05-319 Cegłów,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 757-02-03 w. 134
  • Data zamieszczenia: 2019-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Św. Józefa w Mieni
    05-319 Cegłów, woj. mazowieckie
    tel. 025 757-02-03 w. 134
    REGON: 71165654600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsmienia.home.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa mięsa wieprzowego i podrobów jadalnych wieprzowych, mięsa wołowego i podrobów jadalnych wołowych, mięsa drobiowego i podrobów jadalnych drobiowych oraz wędlin i konserw”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego i podrobów jadalnych wieprzowych, mięsa wołowego i podrobów jadalnych wołowych, mięsa drobiowego i podrobów jadalnych drobiowych oraz wędlin i konserw. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania: a) Zadanie nr 1 – dostawa mięsa wieprzowego i podrobów jadalnych wieprzowych – w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym – załącznik nr 4a do SIWZ; b) Zadanie nr 2 – dostawa mięsa wołowego i podrobów jadalnych wołowych – w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym – załącznik nr 4b do SIWZ; c) Zadanie nr 3 - dostawa mięsa drobiowego i podrobów jadalnych drobiowych – w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym – załącznik nr 4c do SIWZ; d) Zadanie nr 4 – dostawa wędlin i konserw – w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym – załącznik nr 4d do SIWZ; Standardy jakościowe, szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadań, zawiera Opis przedmiotu zamówienia: • Załącznik nr 5a do SIWZ dla Zadania nr 1; • Załącznik nr 5b do SIWZ dla Zadania nr 2; • Załącznik nr 5c do SIWZ dla Zadania nr 3; • Załącznik nr 5d do SIWZ dla Zadania nr 4;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy posiadają: aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia albo przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2019 r., poz. 824 ze zm.), lub aktualną decyzję państwowego powiatowego inspektora sanitarnego w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019, poz. 1252 ze zm.), lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest złożyć: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 1.2. wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 4a – 4d do SIWZ, 1.3. oświadczenie o którym mowa w Rozdziale VI, pkt. 1 SIWZ – załącznik nr 2 do SIWZ, 1.4. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). 1.5. Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach